۱۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۶
کد خبرنگار: 980
کد خبر: 84498654
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حدود ۴ هزار مورد بازرسی در ماکو انجام شد

۱۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۶
کد خبر: 84498654
حدود ۴ هزار مورد بازرسی در ماکو انجام شد

ارومیه- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ماکو گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری در راستای نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی، خدماتی، صنفی و غیر صنفی در این شهرستان ۳ هزار و ۷۸۷ مورد بازرسی به انجام شده است.

یحیی کاظمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی بازرسی های انجام شده از تولید، توزیع و عرضه ۲۵۱ فقره پرونده انواع تخلف صنفی به ارزش بیش از ۷۰ میلیارد ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذیربط ارجاع شده است.

وی اضافه کرد: در این مدت یک هزار و ۵۶ مورد بازرسی از واحد های نانوایی در این شهرستان نیز صورت گرفته که در این بازرسی ها، ۱۷۳ فقره پرونده تخلف کم فروشی، توزیع خارج از شبکه و گرانفروشی به ارزش بیش از یک میلیارد و ۶۲۷ میلیون ریال تشکیل و به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رییس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان ماکو گفت: در راستای کنترل و نظارت بر عملکرد انبارهای کالایی مستقر در این شهرستان نیز ۱۵۰ مورد بازرسی از این واحدها انجام شده که برای این واحد ها ۶۷ مورد بازرسی مشترک با دستگاهها و ارگانهای ذیربط نیز به انجام رسید.

کاظمی افزود: در این مدت ۴۵ فقره پرونده کشف کالا و تخلفات صنفی جهت تعیین ارزش ریالی به این اداره ارسال شد که ۴ میلیارد و ۷۰۹ میلیون ریال برای پرونده های قاچاق و ۳ میلیارد و ۸۰۹ میلیون ریال برای پرونده های ارسالی از سوی ارگانها ارزش گذاری شده است.

وی اظهار داشت: همشهریان عزیز در صورت مشاهده هار گونه تخلف صنفی اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم فروش کالا، احتکار، قاچاق و غیره را از طریق سامانه تلفنی شبانه روزی ۱۲۴ با ما در میان بگذارند تا در اولین فرصت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، بیش از ۱۰۰ هزار واحد  صنفی در آذربایجان غربی فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha