فرماندار سردشت: عملکرد فضای مجازی در تولید محتوای اسلامی ضعیف است

مهاباد- ایرنا- فرماندار سردشت با اشاره به لزوم توجه به ظرفیت فضای مجازی در راستای احیای امربه معروف و نهی از منکر گفت: در این بخش ضعیف عمل کرده ایم که باید برای تقویت آن تلاش کرد.

اقصی نخشی پور روز یکشنبه در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر سردشت افزود: امروزه فضای مجازی بهترین وسیله ارتباطی با تک تک افراد جامعه محسوب شده و بیشترین تاثیر گذاری را در جامعه دارد.

وی با اشاره به لزوم توجه به حل مسایل اجتماعی و ناهنجاری ها در سردشت اضافه کرد: در راستای اجرای امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان فضای مجازی و تربیت اسلامی، ۲ ظرفیت بسیار مهم به شمار می روند.

فرماندار سردشت بیان کرد: فضای مجازی می تواند پلی مهم برای آموزش و تربیت اسلامی برای تک تک آحاد جامعه و در عین حال تاثیر گذار باشد و از طرفی هم گسترش و توسعه آموزش و تربیت اسلامی نباید محدود باشد و در فضای مجازی به صورت کاربردی عملیاتی شود.

نخشی پور گفت: متاسفانه فضای مجازی در این شهرستان بسیار ضعیف عمل می کند و حتی بسیاری از فعالان رسانه ای فاقد سواد رسانه ای هستند و از طرفی دیگر نیز تولید محتوای با موضوعات اسلامی و سبک زندگی اسلامی بسیار کم است.

در پایان جلسه هریک از اعضای ستاد پیشنهادات و نظرات خود را در راستای اجرای امربه معروف و نهی از منکر ارائه دادند.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha