۱۸ مهر ۱۴۰۰، ۲۲:۰۱
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 84499765
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم‌های راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی لیگ کبدی کشور مشخص شدند

گرگان - ایرنا - تیم‌های راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ کبدی مردان بزرگسال کشور با پایان یافتن مرحله مقدماتی و گروهی این رقابت‌ها در گرگان مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا عصر امروز یکشنبه چهار دیدار برگزار شد که در پایان تیم‌های گلستان، خوزستان، کرمانشاه و مرکزی به نیمه نهایی راه یافتند.

در مسابقه اول عصر امروز از گروه الف خوزستان با نتیجه ۴۸ بر ۳۲ از سد هرمزگان گذشت و در دومین مسابقه از همین گروه گلستان با حساب ۴۴ بر ۲۴ تیم آذربایجان غربی را شکست داد.

در مسابقه سوم عصر امروز از گروه ب تیم کرمانشاه با نتیجه ۳۸ بر ۳۲ در برابر تیم سیستان و بلوچستان به پیروزی دست یافت و در آخرین مسابقه تیم مرکزی تیم گیلان را با نتیجه ۵۷ بر ۳۹ مغلوب کرد.

در پایان رقابت‌های گروهی این مسابقات تیم‌های گلستان و کرمانشاه با ۳ برد به عنوان تیم‌های اول گروه‌های الف و ب به دور بعدی صعود کردند و تیم‌های خوزستان و مرکزی هم به عنوان تیم‌های دوم این گروه‌ها با ۲ برد و یک باخت راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

همچنین در گروه الف تیم آذربایجان غربی با یک‌برد و ۲ شکست و تیم هرمزگان بدون برد و سه باخت و در گروه ب تیم سیستان و بلوچستان با ۱ برد و ۲ باخت و گیلان با ۳ باخت و بدون پیروزی در هر گروه سوم و چهارم شدند.

مسابقات نیمه نهایی این‌ رقابت‌ها صبح فردا برگزار خواهد شد و طبق برنامه در بازی اول تیم گلستان به مصاف تیم مرکزی خواهد رفت و در بازی دوم تیم خوزستان در مقابل تیم کرمانشاه قرار می‌گیرد.

برندگان ۲ مسابقه نیمه نهایی عصر فردا برای کسب عنوان قهرمانی با هم مسابقه خواهند داد.

مرحله پایانی رقابت‌های کبدی مردان قهرمانی کشور با حضور هشت تیم‌ در ۲ گروه چهار تیمی از روز گذشته در گرگان آغاز شد و فردا با مشخص شدن تیم قهرمان به پایان خواهد رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha