سفر استاندار خراسان رضوی به فریمان ۵۰ مصوبه داشت

مشهد-ایرنا- سفر استاندار خراسان رضوی به فریمان برای توسعه و آبادانی و تکمیل پروژه های مربوط به زیرساختها و امور روبنایی این شهرستان ۵۰ مصوبه در پی داشت.

به گزارش روز دوشنبه استانداری خراسان رضوی محمد صادق معتمدیان یکشنبه شب در نشست جمع بندی سی امین سفر شهرستانی خود در شهرستان فریمان گفت: این ۵۰ مصوبه در حوزه های عمرانی، زیرساختی و اقتصادی است که به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می شود تا به سرعت اجرا شود.

وی با بیان این که بنا داریم در سطح استان از ظرفیت تعامل با دستگاه‌ها برای سرعت بخشی به پروژه‌های اولویت دار استفاده کنیم افزود: سه هزار و ۷۰۰ پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد که برای تکمیل آنها نیازمند اعتبار هستیم.

استاندار خراسان رضوی گفت:بعضی از پروژه‌ها در آستانه استهلاک هستند و باید از ظرفیتهای قانونی نظیر ماده ۲۷ قانون الحاق برخی از مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات که امکان واگذاری برخی پروژه‌ها به دستگاه‌ های اجرایی را فراهم می‌ کند استفاده شود و در جهت تکمیل آنها اقدام کرد.

معتمدیان یکی از اولویتهای دولت سیزدهم را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ذکر و بیان کرد: در حوزه اقتصادی شهرستان فریمان ظرفیتهای مطلوبی وجود دارد و سرمایه‌ گذاریهای خوبی در این زمینه طی سالهای اخیر انجام شده است.

وی پیش از نشست جمع ‌بندی سفر به شهرستان فریمان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با حضور در منزل شهید والامقام اسماعیل ستوده از شهدای نیروی انتظامی با خانواده این شهید سرافراز دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار خراسان رضوی در سفر دیشب خود به شهرستان فریمان از شهرهای فرهادگرد، قلندرآباد، سفیدسنگ و روستای حسن بلبل این شهرستان دیدن کرد و در جمع مردم این نقاط حضور یافت.

وی پیرامون مواردی از جمله توسعه فضای سبز، معابر و اراضی شهر فرهادگرد و احصای نیازمندی‌های قلندرآباد دستوراتی صادر کردد که عمدتا مربوط به مشکلات این شهر در حوزه آنتن دهی، ایمن‌سازی سه ‌راهی، تامین آسفالت بخشی از معابر و کمبود ماشین آلات بود.

معتمدیان با حضور در میان اهالی روستای حسن بلبل و شنیدن مطالبات مردمی، قول مساعد برای حل مشکلات این روستا را داد که مهم‌ترین آن تامین آب شرب آن منطقه بود.

شهرستان فریمان در شرق مشهد قرار گرفته و دارای چهار شهر به نام‌های فریمان، فرهادگرد، قلندرآباد و سفید سنگ و ۲ بخش مرکزی و قلندر آباد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha