۱۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۱
کد خبر: 84500125
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تامین ۱۹ هزار تن نهاده برای دامداران فسا ، نوید بخش رونق تولید

شیراز-ایرنا-مدیر جهاد کشاورزی شهرستان  فسا گفت: در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۰، میزان ۱۹هزار و ۵۱۲ تن انواع نهاده های دامی برای بهره برداران این شهرستان تامین و توزیع شده که نوید بخش رونق تولید در این شهرستان است. 

ناصر انصاری روز دوشنبه با بیان اینکه  در مدت یاد شده  ۵ هزار و ۸۸۶تن جو دامی، ۵ هزار و ۶۱۸تن ذرت، یک هزار و ۷۰۶ تن کنجاله سویا و ۶ هزار ۳۰۲ تن خوراک دام آماده به گاوداران و گوسفندداران این شهرستان  اختصاص یافته است. 

به گفته وی؛ این نهاده ها به وسیله شرکت های تعاونی دامداران  و گاوداران شهرستان فسا در بین بیش از یک هزار و  ۷۰نفر از گاوداران  و یک هزار و  ۷۰۰نفر گوسفند دار توزیع شده است. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا با بیان اینکه در شهرستان فسا بالغ بر ۱۸هزار راس دام سنگین و ۵۰۰ هزار راس دام سبک نگهداری و پرورش داده می شود، افزود: نهاده های تخصیص داد شده به دامداران این شهرستان تنها ۳۰ درصد از نیاز این واحد های تولیدی را تامین کرده است.

انصاری اضافه کرد: روند تامین نهاده های دامی مورد نیاز دامداران شهرستان فسا توسط این مدیریت با جدیدت دنبال می شود تا در تولید محصولات پروتئینی خدشه ای وارد نشود. 

شهرستان فسا در ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha