۱۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84500370
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانوان گیلانی در اردوی تیم ملی کشور حضور یافتند

رشت - ایرنا - سیده زهرا موسوی و سوگند راجی از گیلان با دعوت فدراسیون در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان کشور حضور یافتند.

رئیس هیات فوتبال استان گیلان در خصوص حضور ۲ بانوی فوتبالیست گیلانی در ارودی تیم ملی بزرگسالان کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی مریم ایراندوست سرمربی گیلانی تیم ملی، ۲۳ بازیکن به مرحله جدبد اردو دعوت شدند که ۲ بازیکن از گیلان جزو دعوت شدگان هستند.

قربانعلی الماس خاله افزود: این ۲ فوتبالیست ارزنده گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان از روز گذشته در مرحله جدید اردوی تیم ملی فوتبال بانوان کشور در تهران حضور یافتند و مراحل آماده سازی خود را تا روز ۲۲ مهرماه زیر نظر کادرفنی ادامه می دهند.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال بانوان ایران خود را برای حضور در رقابت های جام ملت‌های بانوان آسیا که از سی ام دی ماه امسال در کشور هندوستان برگزار می شود، آماده می کند که امیدواریم سیده زهرا موسوی و سوگند راجی ۲ فوتبالیست شایسته گیلانی با درخشش در اردوها، به عضویت تیم ملی درآیند تا در رقابت های قهرمانی آسیا حضور یابند.

به گفته رئیس هیات فوتبال گیلان همچنین قرار است شاگردان مریم ایراندوست در راستای کسب آمادگی بیشتر پس از پایان این اردو، برای برپایی اردوی برون مرزی و انجام ۲ دیدار دوستانه ، عازم کشور بلژیک شوند.

الماس خاله خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال بانوان ایران با هدایت مریم ایراندوست سرمربی گیلانی، با موفقیت در دور مقدماتی رقابت های قهرمانی آسیا حضور یافت و با کسب عنوان نخست گروه خود، برای اولین بار به مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا راه یافت.

وی گفت: تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مرحله مقدماتی در کشور ازبکستان در گروه هفتم با تیم‌های بنگلادش و اردن همگروه بود که ابتدا با نتیجه پنج بر صفر برابر تیم بنگلادش به برتری رسید و در دومین و آخرین دیدارش نیز ، در ضربات پنالتی توانست تیم اردن را شکست دهد.

رئیس هیات فوتبال گیلان در پایان یادآور شد: خوشبختانه طی چند سال اخیر بانوان فوتبالیست گیلان همپای بخش مردان در اردوهای تیم ملی حضور چشمگیری داشته و هم اینک شاهد حضور بانوان این استان به عنوان بازیکن و سرمربی در تیم های ملی مختلف بانوان کشور هستیم که در این راستا، مریم ایراندوست و مریم آزمون از گیلان به ترتیب به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال و سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۲۰ سال کشور فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha