۱۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۷:۳۵
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84500696
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه شهرکرد: نیروهای نظامی و انتظامی جهادگران بی ادعا جامعه هستند

شهرکرد - ایرنا- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت:نیروهای نظامی و انتظامی جهادگران بی ادعا ولی مقتدر در نظام جمهوری اسلامی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام روز دوشنبه در دیدار فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: نیروهای انتظامی در گروه جهادگران قرار دارند و برای جامعه امنیت می‌آفرینند و در جایگاه بلندی قرار دارند.

وی به اهمیت جهاد و کار جهادی در جامعه اشاره کرد، اظهار داشت: عرصه های جهادی متفاوت است، جهاد در خیابان، اداره، خانه و محله است که در یک زمینه خاص نیست و باید همه در این عرصه فعالیت داشته باشیم.

نکونام افزود: تلاش نیروی انتظامی، امروز  امنیت را در حوزه اقتصادی، اجتماعی ، سیاسی و سایر حوزه ها به وجود آورده و نگهداشت این امنیت کار خیلی بزرگ و جهادی است.

وی با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی فرصتی برای ارزیابی‌ها و قضاوت‌ها و مورد توجه قراردادن نقاط قوت و ضعف‌ها این نیرو است، گفت: مجموعه نیروی انتظامی مانند نیروهای مسلح کشور خوش درخشیدند و در اذهان عمومی و افکار جامعه یک جایگاه خوب و منزلت رفیع را دارند.

امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: نیروی انتظامی در همه عرصه ها در دسترس مردم و در میان مردم حضور دارند و همیشه در همه شرایط بحرانی و عادی همراه مردم هستند.

به گفته وی، در زمان طاغوت، مردم به نیروهای مسلح و پلیس نگاه خوبی نداشتند و بین مردم و این نیروها فاصله قابل توجهی بود و این امر باعث شده که همراهی و همدلی بین این نیروها و مردم کمرنگ باشد.

نکونام گفت: نیروی انتظامی و مسلح در زمان طاغوت رفتار تند و خشن با مردم داشتند و پایین‌ترین درجه نیروهای مسلح در بین مردم عنوان پادشاه داشت اما این مساله در جامعه اسلامی به برکت انقلاب اسلامی  از بین رفته اشت و نیروهای مسلح خود را خدمتگذار مردم و نظام می دانند.

وی به تلاش و همکاری نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت و همچنین در مواقع بحران اشاره کرد و گفت: نباید اجازه داده شود برخی موارد باعث نازیبا شدن عملکرد نیروی انتظامی شود.

وی بر اخلاق محوری و تواضع و حاکمیت آن در جامعه و به خصوص بین نیروی انتظامی و نظامی تاکید کرد و افزود: خود برتر بینی و تحقیرکردن دیگران آفت شیطانی است که باعث ضربه زدن به اخلاق و دین انسان می شود.

به گزارش ایرن،۱۷  تا ۲۳ مهرماه با عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha