۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۱:۰۶
کد خبر: 84501182
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کامرانی‌فر: باید از فوتبال محافظت کنیم

۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۱:۰۶
کد خبر: 84501182
کامرانی‌فر: باید از فوتبال محافظت کنیم

تهران- ایرنا- سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: تلاش کردیم که هواداران در ورزشگاه حضور پیدا کنند اما وظیفه ما در فدراسیون این است که از فوتبال محافظت کنیم.

به گزارش ایرنا، حسن کامرانی‌فر بامداد سه شنبه در گفت‌وگویی تلویزیونی در مورد حضور هواداران در دیدار با کره جنوبی که این اتفاق سرانجام نهایی نشد، گفت: در تاریخ ٣٠ شهریور به فیفا ایمیل زدیم که این مسابقه با حضور هواداران برگزار شود. جلسات زیادی هم برگزار کردیم که هواداران در استادیوم حاضر شوند.

وی افزود: بحث دو دوز واکسن و تست. PCR مطرح بود که تماشاگران باید این تست را می‌دادند. این تست هم هزینه زیادی در بر داشت. بحث زیرساخت هم مطرح بود. باید یکسری شرایط مهیا می‌شد و یکسری نامه و ایمیل از سوی فیفا آمد که باید اطلاع رسانی می‌کردیم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال اضافه کرد: وظیفه ما در فدراسیون این است که از فوتبال حفاظت کنیم. از مردم عذرخواهی می‌کنیم اما فدراسیون تلاشش را کرد.

وی تاکید کرد: اتفاقات خوبی برای فوتبال در حال رقم خوردن است. ما تلاش می‌کنیم تا ۲ ماه آینده شرایط حضور هواداران را در دیدارهای تیم ملی فراهم کنیم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در مور عدم استفاده از VARگفت: بحث مهم تاییدیه فیفا است اما فدراسیون فوتبال تاییدیه فیفا را گرفته است. AFC با یک شرکت قرارداد دارد اما ما تلاش کردیم با آن شرکت همکاری کنیم اما آن شرکت به ما اعلام کرد که نمی‌تواند در ایران با ما همکاری کند. به همین دلیل با یکی از شرکت‌های مورد تایید فیفا همکاری می‌کنیم.

کامرانی‌فر گفت: ما باید به AFC و فیفا اعلام کنیم که VAR را داریم و این کار را انجام دادیم. مهم این است ما اطلاعات را به فیفا و AFC دادیم. ایمیل‌هایی که ما زدیم بی جواب ماند. استفاده از این سیستم قدم رو به جلو بود.

وی اضافه کرد: همین الان اتاق VAR تجهیز شده است. ما در مورد استفاده از این سیستم تصمیم گیرنده نبودیم.

کامرانی‌فر در رابطه با شروع مسابقات لیگ خاطرنشان کرد: سازمان لیگ برنامه ریزی‌هایش را انجام داده است. لیگ فشرده‌ای داریم چرا که برنامه تیم ملی و تیم امید در پیش است. هر چه لیگ بهتر باشد شرایط تیم ملی هم بهتر خواهد بود.

وی در رابطه با مشکل نظام وظیفه بازیکنان تیم امید گفت: امیدوارم مسوولان نظام وظیفه همچون قبل در کنار فدراسیون فوتبال باشند.

وی گفت: جایگاه فوتبال ایران به همه ثابت کرده که برای مسابقاتش باید از بهترین داورها استفاده شود.

کامرانی‌فر گفت: در مورد Var فردا پس از بازی صحبت خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha