۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۰۱
کد خبرنگار: 980
کد خبر: 84501327
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۴ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در ماکو کشف شد

۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۰۱
کد خبر: 84501327
بیش از ۴ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در ماکو کشف شد

ارومیه- ایرنا- جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: چهارکیلو و ۳۶۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه در ماکو کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

سرهنگ ایرج حسن خانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی در ماکو اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر با انجام کارهای اطلاعات نامحسوس و تحقیقات لازم موفق شدند متهم را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه متهم را حین تخلیه بار از کامیون دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در بازرسی ماموران از این کامیون، چهار کیلو و ۳۶۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه که به طور ماهرانه ای در داخل کامیون جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسن خانی افزود: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و یک دستگاه کامیون نیز توقیف و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

وی ادامه داد: خادمان مردم در جهت ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد و در این راستا شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت هر گونه نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما مردم بزرگوار از عملکرد پلیس می باشد. 

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.                                                              

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha