۲۱ مهر ۱۴۰۰، ۹:۱۲
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84502519
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۹ درصد جمعیت هدف شهرستان بروجن علیه ویروس کرونا واکسینه شدند

شهرکرد- ایرنا- رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن با اشاره به لزوم اجرای واکسیناسیون مقابله با ویروس کرونا گفت: تاکنون ۶۹ درصد جمعیت هدف بالای ۱۲ سال این شهرستان دُز نخست واکسن علیه ویروس کرونا را دریافت و تزریق کرده‌اند.

محمدحسن کرمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: همچنین تاکنون ۳۵.۶ درصد جمعیت هدف شهرستان بروجن موفق به دریافت و تزریق دُز دوم واکسن علیه ویروس کرونا شده‌اند.
وی افزود: در مرحله نخست تزریق واکسن علیه ویروس کرونا در شهرستان بروجن ۷۳ هزار و ۹۱۰ نفر و در مرحله دوم تاکنون ۳۷ هزار و ۷۹۲ نفر واکسن را دریافت و تزریق کردند.
کرمی تصریح کرد: افرادی که تاکنون علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند مربوط به رده‌های سنی اعلام شده هستند و واکسیناسیون گروه‌های سنی مختلف در شهرستان بروجن علیه ویروس کرونا در ۱۴ مرکز واکسیناسیون این شهرستان از ساعت ۸ تا ۱۹ در حال انجام است.
وی یادآور شد: واکسیناسیون بقیه رده‌ها و گروه‌های سنی شهرستان بروجن براساس برنامه زمان‌بندی و اولویت‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام خواهد شد.
کرمی توصیه کرد: واجدین شرایط دریافت واکسن علیه ویروس کرونا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به تزرق واکسن خود اقدام کنند.
به گزارش ایرنا، از ابتدای شیوع کرونا تا ۱۹  مهرماه، ۲۲۵ هزار و ۷۷۸ مورد تست مولکولی تشخیص کرونا در چهارمحال و بختیاری گرفته شده که براساس آن ۸۰ هزار و ۱۱۸ مبتلای به بیماری کووید ۱۹ در استان شناسایی شده است.
بر اساس جدیدترین رنگ‌بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های شهرکرد، فارسان، اردل، لردگان و بروجن کماکان در وضعیت نارنجی (پُرخطر) و شهرستان‌های بن، کیار، سامان، کوهرنگ و خانمیرزا در وضعیت زرد (خطر متوسط) شیوع ویروس کرونا قرار دارند.
بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha