۲۱ مهر ۱۴۰۰، ۹:۴۲
کد خبرنگار: 2981
کد خبر: 84502583
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشنواره مدارس فوتبال پسران کشور در تنکابن آغاز شد

نوشهر – ایرنا - چهارمین دوره جشنواره مدارس فوتبال پسران زیر ۱۳ سال کشور طی آئینی روز چهارشنبه به بهانه گرامیداشت احسان زروج پیشکسوت فقید فوتبال در شهرستان تنکابن آغاز شد .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، دراین جشنواره ۱۶ تیم از ۹ استان کشور حضور دارند  و طی مدت سه روز  در زمین چمن فوتبال شهید شیرودی تنکابن با همدیگر رقابت خواهند کرد .

 فرماندار تنکاین در آئین افتتاحیه این جشنواره با  گرامیداشت یاد و خاطره احسان زروج  پیشکسوت فقید فوتبال این شهرستان گفت : مدارس فوتبال نقش اساسی ومهمی در شناسایی استعدادهای فوتبال پایه دارد و باید استعدادهای این رشته ورزشی را  شناسایی و در جهت تربیت آنها گام برداشت.

سید امیر حسینی جو افزود : با توجه به تغییر سبک زندگی و رویکرد خانواده‌ها نسبت به فعالیت‌های ورزشی و مخصوصاً فوتبال و درک اهمیت و جایگاه ورزش از جانب آن‌ها، می‌بایست از این ظرفیت ها ایجاد شده با هدف کشف، پرورش و هدایت استعدادهای این رشته ورزشی در مسیر پیشرفت و رسیدن به جایگاه حرفه‌ای استفاده کرد.

وی تقویت مربیان و کادر فنی مدارس فوتبال را ضروری دانست و اظهار داشت : مربیانی که در این عرصه فعالیت می کنند باید با علم روز فوتبال آشنا باشند و بدون هیچگونه دغدغه ای دانش خود را به آینده سازان ایران اسلامی انتقال بدهند .

حسینی جو یادآور شد : رشد و گسترش مدارس فوتبال و سایر رشته های ورزشی می تواند بر کاهش آسیب های اجتماعی در کشور موثر باشد و باید در این مسیر گام های موثرتری برداشته شود.

رویکرد اصلی مدارس فوتبال شناسایی هدفمند و کشف استعدادهای برتر در سنین پائین برای حضور در رده های سنی بالاتر و ورود به تیم های باشگاهی ، ملی و پرورش نسل آینده فوتبال است.   

شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha