۲۲ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۱
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84504412
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

دانشگاه علوم پزشکی سمنان ۳۶ بیمار کرونایی جدید شناسایی کرد

سمنان- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: ۳۶ بیمار با تشخیص قطعی کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های تابعه این دانشگاه شناسایی شدند.

به گزارش ایرنا، نوید دانایی روز پنجشنبه به رسانه ها بیان کرد: ۳۶ بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان پیرامون آخرین آمار شیوع کرونا ویروس ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۴۴ هزار و ۸۱۰ مورد مثبت کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شدند.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته (از بیست و یکم تا بیست و دوم مهر ۱۴۰۰) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۶ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۹ هزار و ۹۹۱ نفر رسید و ۳۴ هزار و ۸۱۹ بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تاکید کرد: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به هشت هزار و ۷۴۳ نفر رسید.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۳ هزار و ۴۹۸ نفر رسید.

از دیروز تا امروز ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۹۶۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۷۷۰ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۴۷ نفر رسید.

به گزارش ایرنا، تاکنون ۴۷ میلیون و ۳۵۳ هزار و ۹۶۳ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۲۲ میلیون و ۲۸۷ هزار و ۱۶۷ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۶۹ میلیون و ۶۴۱ هزار و ۱۳۰ دُز رسید و در شبانه روز گذشته، یک میلیون و ۲۸۳ هزار و ۸۲۳ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha