۲۳ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۵۱
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84505065
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه میامی: برجام از موضع قدرت انجام شود

۲۳ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۵۱
کد خبر: 84505065
امام جمعه میامی: برجام از موضع قدرت انجام شود

شاهرود - ایرنا - امام جمعه میامی گفت: مقاومت رمز ایستادگی جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان است و مذاکرات برجام باید از موضع قدرت انجام شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع میامی افزود: عدم بازگشت ایران به برجام از موضع قدرت تنبیه آمریکا و طرف‌های غربی است.
امام جمعه میامی توجه دولت سیزدهم را به رسیدگی مشکلات مردم ضروری دانست و اظهار داشت: حضور میدانی رئیس جمهوری در استانها بارقه امید را به ارمغان می‌آورد و مسئولان برای حل مشکلات شبانه روزی تلاش کنند.
 وی با اشاره به اینکه محرومیت زدایی از مهمترین برنامه های دولت سیزدهم محسوب می شود، افزود: در برخی مناطق مردم از کمترین امکانات بی بهره هستند و مسئولان برای حل مشکلات مردم بویژه مناطق محروم تلاش کنند.
وی ادامه داد: توجه رئیس جمهوری رسیدگی به مشکلات مردم و حضور میدانی و دیدار بدون واسطه مردم را امیدوار کرده است.
صفایی پور گفت: مشی اخلاقی، مردم بودن ، ساده‌زیستی و جهادی بودن از ویژگی مسئولان خدمتگزار محسوب می شود.

امام جمعه میامی گفت: مسئولان باید وعده هایی  که به حل مشکلات مناطق مختلف می دهند را تا تحقق و اجرایی شدن پیگیری کنند.
 وی با اشاره به مشکلات بیمارستان امام رضا (ع) و طرح‌های نیمه تمام میامی تصریح کرد: چند مرحله با حضور وزیر بهداشت دولت دوازدهم و برخی مسئولان برای تجهیز بیمارستان وعده داده‌ شد ولی وعده‌ها محقق نشده است.
وی گفت: در روزهای گذشته استاندار سمنان طی نامه ای درخواست اعتبار از وزیر بهداشت داشت که امید است تا دریافت اعتبار تجهیز دستور پیگیری را صادر کنند.
وی با توجه به سفرهای استانی استاندار سمنان در روزهای گذشته ،اظهار داشت: یکی از مطالبات جدی مردم منطقه میامی سفر استاندار جهت دیدار و وعده های داده شده و پیگیری طرح های نیمه تمام می باشد.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از کارکنان ادارات این شهرستان بعد از ساعت اداری در شهرستان های همجوار سکونت دارند، تصریح کرد: مدیران استانی و شهرستان برای تامین مسکن کارکنان به شرط سکونت اقدام کنند.
 وی ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع)  و تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) ،اظهار داشت:تنها برقراری رابطه با امام زمان (عج) کافی نیست و باید در مسیر جهانی‌سازی امامت آن حضرت تلاش کنیم.
برپایی میز خدمت توسط نیروی انتظامی میامی از دیگر برنامه های نمازجمعه این هفته بود.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha