۲۳ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۵۷
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84505191
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه ملایر: رویکرد دولت سیزدهم در برجام تامین منافع ملت ایران است

همدان- ایرنا- امام جمعه ملایر با اشاره به تحرکات آمریکا و رفت و آمدهای طرف اروپایی برای آغاز مذاکرات برجام، گفت: جمهوری اسلامی هیچ عجله‌ای برای مذاکره ندارد و دولت سیزدهم رویکردی با هدف تامین منفعت ملت ایران در قبال برجام پیش گرفته است.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام «محمدباقر برقراری» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ملایر اظهار داشت: رویکرد دولت سیزدهم در قبال مذاکرات برجام این است تا با اتخاذ عمل‌گرایی در چارچوب برجام فقط در صورتی که منافع ملت ایران تامین شود، دست به مذاکره بزند.

وی با تاکید بر اینکه چنانچه منفعت ملت ایران تامین نشود، جمهوری اسلامی هرگز مذاکره نمی‌کند، تاکید کرد: این در حالیست که طی سال‌های اخیر تجربه‌ای که ایران اسلامی به دست آورد، این است که طرف‌های اروپایی هرگز مورد اعتماد نیستند.

حجت الاسلام برقراری آمریکا را مقصر اصلی تاخیر در مذاکرات برجام دانست و افزود: آمریکا نه تنها تاکنون اقدام سازنده‌ای را در قبال برجام انجام نداده، بلکه یک طرفه از برجام خارج شد.

خطیب جمعه ملایر در بخش دیگری از خطبه‌های خود به اتفاقات افغانستان و سناریویی که توسط آمریکا در این کشور روی داد اشاره کرد و گفت: طالبان و داعش به نمایندگی از آمریکا وارد افغانستان شدند تا جنگ نیابتی و فتنه‌ داخلی و فتنه‌ای در مرزهای افغانستان ایجاد کنند.

وی همچنین به برگزاری انتخابات پارلمانی عراق و پیروزی نیروهای انقلابی و ائتلاف مردمی در این کشور اشاره کرد و گفت: تمام تلاش آمریکا در این کشور خلع سلاح حشدالشعبی است، اما باید بدانند که هیچ قدرتی نمی‌تواند حشدالشعبی را خلع سلاح کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha