۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۹:۴۹
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84506916
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۰.۶۲ درصد جمعیت هدف شهرستان بن دُز نخست واکسن کرونا را تزریق کردند

شهرکرد- ایرنا- فرماندار بن با اشاره به لزوم اجرای واکسیناسیون مقابله با ویروس کرونا گفت: تاکنون ۸۰.۶۲ درصد جمعیت هدف بالای ۱۲ سال این شهرستان دُز نخست واکسن علیه ویروس کرونا را دریافت و تزریق کرده‌اند.

کیانوش نادری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: همچنین تاکنون ۴۵ درصد جمعیت هدف شهرستان بن موفق به دریافت و تزریق دُز دوم واکسن علیه ویروس کرونا شده‌اند.

وی افزود: در مرحله نخست تزریق واکسن علیه ویروس کرونا در شهرستان بن ۱۸ هزار و ۴۷۵ نفر و در مرحله دوم تاکنون ۱۰ هزار و ۳۱۴ نفر واکسن را دریافت و تزریق کردند.

نادری تصریح کرد: افرادی که تاکنون علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند مربوط به رده‌های سنی اعلام شده هستند و واکسیناسیون گروه‌های سنی مختلف در شهرستان بن علیه ویروس کرونا در هفت مرکز واکسیناسیون این شهرستان از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸ در حال انجام است.

وی یادآور شد: واکسیناسیون بقیه رده‌ها و گروه‌های سنی شهرستان بن براساس برنامه زمان‌بندی و اولویت‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام خواهد شد.

نادری توصیه کرد: واجدین شرایط دریافت واکسن علیه ویروس کرونا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به تزرق واکسن خود اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا ۲۳ مهرماه ۸۰ هزار و ۹۷۹ مبتلای به ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است که از این تعداد یک‌هزار و ۶۱۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری پنج شهرستان بن، اردل، سامان، کوهرنگ و خانمیرزا در وضعیت زرد (خطر متوسط) و همچنین شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، کیار، فارسان و لردگان در وضعیت نارنجی (پُرخطر) از نظر رنگ‌بندی شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است.

بن در ۱۸ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha