۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۲۶
کد خبرنگار: 948
کد خبر: 84507489
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان خراسان شمالی اهدا شد

۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۲۶
کد خبر: 84507489
۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان خراسان شمالی اهدا شد

بجنورد- ایرنا- ۲۰ سری جهیزیه به ارزش پنج میلیارد ریال توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) روز یکشنبه در آیین رزمایش احسانه و با حضور مسوولان استانی به نوعروسان نیازمند خراسان شمالی اهدا شد.

به گزارش ایرنا دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی روز یکشنبه در این آیین اظهار داشت: هر سری از این جهیزیه ها شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی، یک دستگاه تلویزیون رنگی، فرش، سرویس قاشق و چنگال و سرویس خواب به ارزش هر سری ۲۵۰ میلیون ریال اهدا شد.

 محسن پولادی با بیان اینکه اجرای فوریت های امدادی و خدمات اجتماعی بنیاد احسان در خراسان شمالی پررنگ‌تر از گذشته شده است، تصریح کرد: طرح های مشق انسان، احسان سلامت، لیگ احسان، بسته سلامت، درمان ناباروری و کمک به بیماران صعب العلاج از جمله طرح هایی است که امسال توسط این بنیاد در استان اجرایی شده است.

پولادی ادامه داد: در این راستان از ابتدای امسال تاکنون پنج هزار بسته نوشت افزار، یکهزار و ۲۰۰ بسته معیشتی، پنج هزار بسته بهداشتی و۲۰ تن گوشت قرمز با اولویت مناطق زلزله زده استان توزیع شد.

وی از اجرای سه رزمایش فرهنگی و امدادی در دور جدید اقدامات بنیاد احسان در خراسان شمالی خبر داد و افزود: رزمایش همدلی و احسان با توزیع پنج هزار بسته معیشتی، رزمایش سلامت با توزیع پنج هزار بسته بهداشتی و رزمایش امروز اهدای جهیزیه با توزیع ۲۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند از دیگر فعالیت این بنیاد است.

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی در ادامه به فعالیت های بنیاد احسان در مناطق زلزله زده نیز اشاره کرد و گفت: گروه های جهادی در روزهای ابتدایی زلزله ۲۷ اردیبهشت ماه شهرستان های جاجرم و گرمه حضور داشتند و فعالیت های امدادی و فرهنگی را به مردم این منطقه ارائه کردند و در آخرین پرداختی مبلغ پنج میلیارد ریال نیز برای فعالیت های امدادی و فرهنگی در اختیار این گروه ها قرار گرفت.

خراسان شمالی با ۸۶۳ هزار نفر در شمال شرق کشور واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha