۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۸:۰۴
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84507802
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وجود پیوست فرهنگی یک اصل مهم در پیشبرد اهداف جامعه است

سنندج - ایرنا - رییس حوزه هنری کردستان گفت: امروزه وجود پیوست فرهنگی برای تمام فعالیت‌ها و اقدامات ادارات و سازمان‌های دولتی به یک اصل تبدیل شده است و در پیشبرد اهداف جامعه، نقشی اساسی دارد.

به گزارش ایرنا، امین مرادی عصر یکشنبه در نشست با شهردار سنندج اظهار داشت: حوزه هنری انقلاب اسلامی در ۲ حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دارای ظرفیت‌های خوبی است و این آمادگی وجود دارد تا از این ظرفیت‌ها در راستای کمک به توسعه فرهنگ و هنر در سنندج بهره گرفته شود.

وی افزود: حوزه هنری استان کردستان به دلیل جلب اعتماد و همراهی اصحاب فرهنگ و هنر، ارتباط و تعامل مناسبی با این قشر دارد و میزان حضور و مشارکت آنها در فعالیت‌ها و برنامه‌های ما نیز قابل توجه بوده است.

رییس حوزه هنری کردستان اضافه کرد: این اعتماد و همراهی سرمایه بسیار خوبی در راستای کمک به توسعه فرهنگ و هنر در شهر سنندج است و شهرداری به عنوان نهاد متولی امور شهر می‌تواند از این ظرفیت استفاده کند.

مرادی با بیان اینکه حوزه هنری زیرساخت های خوبی در اختیار دارد، افزود: پردیس سینمایی بهمن سنندج به عنوان یکی از مهمترین اماکن فرهنگی در سطح کشور آماده همکاری و تعامل با شهرداری سنندج است.

وی زیرساخت اصلی رسیدن به توسعه را توجه ویژه به مساله فرهنگ دانست و گفت: زمانی که فرهنگ در یک جامعه رشد و نمو داشته باشد، دیگر بخش‌ها نیز در مسیر توسعه و پیشرفت قرار می‌گیرند و به همین دلیل شهرداری باید در کنار تمام فعالیت‌های خود در حوزه‌های عمرانی، اجتماعی و اقتصادی، توجه به مساله فرهنگ را نیز در اولویت قرار دهد.

رییس حوزه هنری کردستان با بیان اینکه امروز دیگر وجود پیوست فرهنگی برای تمامی فعالیت ها و اقدامات یک اصل است، گفت: توجه به این مهم باعث می شود شهرداری بتواند به شکل بهتری فعالیت‌های عمرانی و خدماتی خود را در سطح شهر توسعه داده و با کمترین چالش آنها را به سرانجام برساند.

شهردار سنندج نیز در این دیدار اظهار داشت: حوزه هنری در راستای کمک به ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و هنری نقش مهمی داشته و شهرداری نیز آماده همکاری و تعامل مناسب با این نهاد در استان است.

سید انور رشیدی با تاکید بر نقش فرهنگ و هنر در راستای توسعه پایدار شهر، اضافه کرد: یکی از اولویت‌های شهرداری سنندج در این دوره، توجه به پیوست فرهنگی برای فعالیت‌های عمرانی و خدماتی است و این مهم از روز نخست در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: ما آمادگی داریم تا در قالب امضای یک تفاهم‌نامه همکاری، فعالیت‌های مشترکی را با حوزه هنری استان کردستان داشته باشیم و بدون شک این همکاری زمینه‌ساز رشد و ارتقای مساله فرهنگ و هنر در استان می‌شود.

شهر سنندج با بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت، توسط سه منطقه شهرداری اداره می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha