شهردار شهر جدید "بکتاش" میاندوآب‌ معرفی شد

مهاباد- ایرنا- '' کاظم تقی نژاد به عنوان شهردار شهر جدید "بکتاش" معرفی و منصوب شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار ویژه میاندوآب عصر روز یکشنبه در آیینی که به همین مناسبت در محل شهرداری این شهر برگزار شد آینده نگری، شفافیت مالی، ایجاد درآمد پایدار و تعامل با اعضای شورای شهر را از مهمترین شاخصه های شهردار موفق دانست و اظهار داشت: با شناختی که از سابقه خدمتی و روحیه کاری شهردار بکتاش داریم بر این باور هستیم که اقدامات خوبی در زمینه های عمران، آبادانی و ارتقای فرهنگی این شهر جدید انجام خواهد شد.

حسام شیرازه‌محبت با بیان اینکه شهردار باید در کنار اعضای شورای شهر با هم‌افزایی هم و به دور از تکروی برای مردم و در جهت عمران و آبادانی شهر تلاش کند، افزود: باید در توسعه شهر با آینده نگری و فرهنگ سازی گام برداشت چراکه شهردار برای تبدیل محیط روستایی به شهر باید وارد فاز فرهنگی شده و با جایگزینی و ایجاد فرهنگ شهر نشینی با کمک اعضای شورای شهر، روحانیان، صاحب نظران و فرهیختگان در جهت رفع کمبودها بویژه در مناطق کم برخوردار اقدام کند.

فرماندار میاندوآب ضمن یادآوری وظایف و اختیارات شهردار و تاکید بر قانون مداری گفت: شفافیت مالی و ایجاد درآمد پایدار باید در دستور کار مجموعه شهرداری قرار گرفته و از همین ابتدای کار باید تمهیدات لازم برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز اندیشیده شود.

شیرازه محبت با اشاره به فعال بودن بازار هفتگی بکتاش افزود: دیگر روستایی بنام بکتاش وجود ندارد و درآمد حاصل از این بازار باید در خود شهر بکتاش و برای توسعه و آبادانی این شهر هزینه شود و دیگر توجیهی برای بهره‌مندی اداره تعاون روستایی از درآمد بازار وجود ندارد.

 " تقی‌نژاد" از شهریور ماه امسال سرپرست شهرداری این شهر را برعهده داشت.

 وی متولد۱۳۶۰ و دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران است که هشت سال سابقه خدمت در روابط عمومی و مسوول بازرسی فرمانداری میاندوآب را در کار نامه خود دارد.

"بکتاش" در هفته دولت سال گذشته به بخشداری ارتقا یافت و در هفته دولت امسال نیز شهرداری آن با مصوبه هیات دولت افتتاح شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha