۴ میلیارد ریال برای خدمات درمانی مددجویان کمیته امداد مهاباد هزینه شد

مهاباد- ایرنا- مدیر کمیته امداد امام‌خمینی (ره) مهاباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون چهار میلیارد ریال برای کمک به بخش بهداشت و درمان مددجویان تحت پوشش در این شهرستان هزینه شده است.

احمد نوذری روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی ۶ ماه نخست امسال ۵۵۰ میلیون ریال بابت کمک هزینه ۶۵ بیمار صعب العلاج و بیمار خاص تحت پوشش و نیازمند این شهرستان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در همین مدت یک میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال نیز بابت درمان مددجویان و به عنوان کمک هزینه درمانی توسط کمیته امداد به افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام‌خمینی (ره) مهاباد اظهار داشت: برای کمک به تغذیه ۳۲ کودک زیر پنج سال و همچنین کمک به تغذیه ۹۵ مادر باردار نیز بیش از ۵۸۸ میلیون ریال نیز در این شهرستان هزینه شده است.

نوذری، با اشاره به اینکه ۲۸۰ میلیون ریال نیز در قالب تسهیلات به افراد تحت پوشش اهدا شده است، گفت: هم اکنون ۱۰۳ خانوار تحت پوشش کمیته امداد در مهاباد از خدمات تامین اجتماعی برخوردار هستتد که سه خانوار با سرپرست مرد و ۱۰۰ خانوار با سرپرست زنان بوده که در هر فصل حق بیمه آنان توسط این کمیته پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم این خدمات که گوشه ای از خدمات کمیته امداد است، مقداری از مشکلات نیازمندان را در زمینه های پزشکی و بهداشتی برطرف کند.

در شهرستان ۲۴۰ هزار نفری مهاباد ۱۲ هزار و ۶۰۳ نفر زیرپوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد چهار و هزار ۷۸۵ نفر در شهر و مابقیه در سطح روستا ساکن هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha