۲۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۷:۰۱
کد خبر: 84513830
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دبیرخانه دائمی زائران پیاده در مشهد راه‌اندازی شد

مشهد- ایرنا- سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) از ایجاد دبیرخانه دائمی زائران پیاده در فرهنگسرای زیارت مشهد خبر داد.

حسین رضایی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: هر سال تعداد بسیاری زائر پیاده از اقصی نقاط کشور به عشق زیارت مرقد مطهر حضرت امام رضا (ع) در سالروز میلاد آن حضرت، دهه پایانی صفر و ایام محرم به مشهد سفر می کنند و جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده مسوولیت خدمت رسانی به آنان در جاده‌ها و شهر مشهد را برعهده دارد.

وی افزود: از آنجا که زائران پیاده بطور مداوم در جاده‌های مشهد در تردد هستند، فرهنگسرای زیارت به دبیرخانه دائمی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) به منظور ساماندهی امور مربوطه به آنان اختصاص یافت.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) ادامه داد: اعضای هیات مدیره این جمعیت همچنین در دیدار با شهردار مشهد، مجوز ساخت اقامتگاه برای زائران پیاده را در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع در پنج طبقه دریافت کرد.

وی گفت: همچنین شهردار مشهد به منظور تکریم و پذیرایی از زائران خارجی، دستور لازم برای خدمت رسانی به آنان در یکی از کمپ های منطقه هفت شهرداری را صادر کرد.

هر سال در مناسبتهای مختلف بویژه ایام پایانی ماه صفر بیش از ۲۵ هزار زائر پیاده به مشهد سفر کرده و با همکاری شهرداری و نهادهای مردمی مورد پذیرایی قرار می گیرند و اسکان داده می شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha