۱۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۵۷
کد خبرنگار: 1169
کد خبر: 84515942
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اخبار کوتاه از شمال استان آذربایجان غربی

۱۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۵۷
کد خبر: 84515942
اخبار کوتاه از شمال استان آذربایجان غربی

ارومیه – ایرنا - تلف شدن ۶۵ راس گوسفند در چالدران بر اثر آتش سوزی و دستگیری ۳ شکارچی متخلف در شوط مهمترین اخبار ۴۸ ساعته گذشته در شمال آذربایجان غربی است.

فرماندار چالدران روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بر اثر آتش سوزی یک واحد دامداری در چالدران ۶۵ راس دام سبک تلف شدند.

حسن محمدزاده ادامه داد: این حادثه در روستای صفر مرزی "بغلچی سفلی" در چالدران اتفاق افتاد و بر اثر آن یک دامداری سنتی که سقف آن چوبی بود بر اثراین آتش سوزی فرو ریخت.

وی بیان کرد: آتش سوزی با تلاش یک ساعته آتش نشانان این شهرستان مهار و از سرایت آن به واحدهای مسکونی اطراف این دامداری جلوگیری شد.

 فرماندار چالدران اضافه کرد: براساس اعلام کارشناسان علت این آتش سوزی بر اتصال سیم کشی برق داخل دامداری بود.

دستگیری ۳ شکارچی متخلف در شوط

رییس اداره محیط زیست شوط  هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: سه شکارچی متخلف در این شهرستان دستگیر و پس از تحویل پرونده جهت رسیدگی به مراجع قانونی ارجاع شدند.

عبدالله نصرالله‌زاده اظهار داشت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست، در ارتفاعات شهرستان این شکارچیان متخلف را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: متخلفان با مشاهده ماموران محیط زیست قصد فرار از منطقه را داشتند که پس از تعقیب و گریز دستگیر شدند.

رییس محیط زیست شوط ادامه داد: از متخلفان یک قبضه اسلحه شکاری، مقادیری ادوات شکار و لاشه ۲ قطعه کبک معمولی کشف و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

شهرستان شوط و چالدران از شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha