۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۳۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84516345
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم والیبال ساحلی لشت نشا قهرمان گیلان شد

۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۳۲
کد خبر: 84516345
تیم والیبال ساحلی لشت نشا قهرمان گیلان شد

رشت - ایرنا - مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۲۰ سال گیلان با برتری نماینده شهر لشت‌نشا آستانه اشرفیه پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دوره از رقابت ها، ۱۲ تیم والیبال ساحلی رده سنی زیر ۲۰ سال از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان حضور داشتند که به مدت ۲ روز با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها ، تیم های والیبال ساحلی میلاد مسکن لشت نشا رشت و خزر واجارگاه با برتری برابر حریفان خود به دیدار نهایی راه یافتند که در بازی فینال، تیم والیبال ساحلی میلاد مسکن لشت نشا برابر حریف خود به برتری رسید تا عنوان قهرمانی گیلان را تصاحب کند.

تیم والیبال ساحلی خزر واجارگاه نیز با شکست در دیدار نهایی، مقام نایب قهرمانی رقابت های والیبال ساحلی زیر ۲۰ سال گیلان را به خود اختصاص داد و تیم والیبال ساحلی بشارت کلاچای نیز روی سکوی سوم این رقابت ها قرار گرفت.

تیم والیبال ساحلی خزر واجارگاه با شکست در دیدار نهایی، مقام نایب قهرمانی رقابت های زیر ۲۰ سال گیلان را به خود اختصاص داد و تیم والیبال ساحلی بشارت کلاچای نیز، روی سکوی سوم این رقابت ها قرار گرفت.

تیم والیبال ساحلی میلاد مسکن لشت نشا با کسب عنوان قهرمانی رقابت های زیر ۲۰ سال گیلان، به عنوان نماینده این استان در رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی کشور حضور می یابد.

گیلان یکی از قطب های برتر در والیبال ساحلی محسوب می شود که این استان علاوه بر داشتن مربیان ارزنده در این رشته، ورزشکاران شایسته ای نیز دارد که طی چند سال اخیر این ورزشکاران در تیم های ملی والیبال ساحلی حضور چشمگیر و موثری دارند که می توان به مازیار هوشمند، صابر هوشمند، سیدارشیا اکبری، سینا شوکتی و سایر بازیکنان برجسته این استان اشاره کرد.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha