۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۴۲
کد خبرنگار: 1272
کد خبر: 84517275
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲ روستای مرزی سردشت تا پایان امسال از گاز بهره‌مند می‌شوند

مهاباد- ایرنا- رییس اداره گاز سردشت گفت: عملیات گازرسانی به ۱۲ روستای مرزی این شهرستان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال اجراست که تا پایان امسال به پایان خواهد رسید.

محمد عمری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برنامه امسال برای اجرای عملیات گازرسانی ۲۲ روستا با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت گاز در دستور کار شرکت گاز آذربایجان غربی قرار گرفته است.

وی افزود: برای اجرای عملیات گازرسانی به این ۲۲ روستا، ۶۰ کیلومتر شبکه گذاری انجام شده که عملیات گازرسانی در سه روستای " واشه مزین"، "عباس آباد" و "باوه " به اتمام رسیده و ۹ روستای دیگر شامل " وسوکل"، "دارساوین"، "بناویله کوچک"، "گندکه"، "بانه زیر"، "زوران"، "کهنه زوران"، "کیفرآباد" و "کونه مشکه" نیز تا پایان آذرماه از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

وی اضافه کرد: همچنین سه هزار و ۵۰۰ متر شبکه گذاری سه روستای" دیوالان"، "توژل" و "زیوه " به همراه هفت روستای دیگر باقی خواهند ماند که در صورت تخصیص اعتبار، عملیات گازرسانی به این روستاها نیز انجام خواهد گرفت.

عمری بیان کرد : با اجرای این طرح ها پیش بینی شده است تا پایان سال هزار خانوار روستایی این شهرستان مرزی و کوهستانی از نعمت گاز بهره مند شوند.

وی افزود: با تبدیل شدن نلاس به شهر ، تغییراتی در میزان بهره مندی روستایی و شهری این شهرستان رخ داده است بطوری که این شهرستان هم اکنون دارای ۲۹ هزار مشترک گاز است که از این تعداد سه هزار مشترک روستایی و ۲۶ هزار مشترک شهری است.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha