۱۳ آبان فرصت مغتنمی برای آشنایی جوانان با روحیه استکبار ستیزی است

شهرری - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: آشنایی نسل امروز بویژه جوانان و نوجوانان با روحیه استکبارستیزی ضروری بوده و مناسبت یوم الله ۱۳ آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا فرصت مغتنمی برای تحقق این هم است.

حسین توکلی کجانی روز سه شنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان شهرستان ری اظهار داشت: در شهرستان ری با توجه به ظرفیت ها و گستردگی جغرافیایی، باید نگاه ویژه ای به برگزاری مراسم مذهبی و ملی صورت گیرد زیرا در شرایط مختلف کشور بویژه در وضعیت بیماری کرونا، با همراهی و همدلی مسئولین تمامی مناسبت ها و مراسم به نحو شایسته در این شهرستان برگزار شده است.
وی افزود: ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، یکی از مهمترین مناسبت های ملی و بیانگر عظمت و قدرت ملت غیور ایران اسلامی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در شهرستان ری باید همچون گذشته با تمام توان و با تولید محتوای لازم و برگزاری برنامه های منطبق با دستورالعمل های ابلاغی و شیوه نامه های بهداشتی، بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در مرکز شهرستان و بخش های تابعه برگزار شود.
توکلی کجانی اضافه کرد: در شرایط کرونایی با تشکیل کمیته تبلیغاتی و رسانه ای، ظرفیت های لازم برای گرامیداشت روز مبارزه با استکبار جهانی مد نظر قرار گیرد و تمام دستگاه ها، نهادها و ادارات شهرستان ری همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.

۱۳ آبان سالروز تبعید حضرت امام (ره) از ایران به ترکیه در سال ۴۳، کشتار دانش آموزان توسط مزدوران رژیم پهلوی در سال ۵۷ و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان پیرو خط امام در سال ۵۸ به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموزان نامگذاری شده‌ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha