۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۳۱
کد خبرنگار: 5212
کد خبر: 84518308
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه طرح آموزشی در گناباد به بهره‌برداری رسید

۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۳۱
کد خبر: 84518308
سه طرح آموزشی در گناباد به بهره‌برداری رسید

گناباد- ایرنا- سه طرح آموزشی روز سه‌شنبه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی طی آیینی در شهرستان گناباد به بهره‌برداری رسید.

رییس آموزش و پرورش گناباد در این آیین گفت: این طرحها شامل ۲ مدرسه یک و دوکلاسه در روستاهای رحمت آباد و محمدآباد و مدرسه ۶ کلاسه روستای ریاب از توابع بخش مرکزی این شهرستان است و برای ساخت آنها، که در مجموع ۶۷۷ مترمربع وسعت دارند، ۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است و مدرسه ۶ کلاسه ریاب با همت "غلامرضا مختاری" از خیران منطقه ساخته شده است.

حسین احمدی اظهار داشت: امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی عملیات اجرایی ساخت یک باب مدرسه ۶ کلاسه دیگر در شهرستان گناباد آغاز شد.

وی تصریح کرد: برای ساخت این طرح آموزشی ۲۹ میلیارد ریال اعتبار هزینه منظور شده که از محل اعتبارات اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیر مدارس خراسان رضوی و نیز مشارکت یکی از خیران تامین می شود.

از مجموع ۱۷ هزار  و ۶۱۴ نفر دانش آموز که در ۹۱۱ کلاس درس و ۲۲۴ مدرسه در مناطق شهری و روستایی گناباد تحصیل می کنند، ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره متوسطه اول و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره متوسطه دوم درس می خوانند.

هشت هزار و ۸۳۶ تن از دانش آموزان در مدارس دولتی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در مناطق روستایی، ۹۲۷ نفر در مدارس شاهد و بقیه در مدارس  استثنایی و غیرانتفاعی به تحصیل اشتغال دارند.

مرکز شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha