۱۰۰ میلیارد ریال به تکمیل زیرساخت‌های دوشهرک‌ صنعتی بختگان اختصاص یافت

شیراز- ایرنا- مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت‌های شهرکهای صنعتی آباده طشک و تنگ حنا شهرستان بختگان در قالب هشت طرح عمرانی اختصاص یافت.

احد فتوحی، روز سه‌شنبه در جریان بازدید از شهرکهای صنعتی شهرستان بختگان افزود: تاکنون ۴۲ سرمایه‌گذار با شرکت شهرک‌های صنعتی استان برای سرمایه‌گذاری در این دو شهرک صنعتی قرار داد منعقد کرده‌اند و ۱۸ واحد تولیدی نیز با ۳۵۰ نفر نیروی کار مشغول فعالیت هستند.
وی ادامه داد: در کنار اجرای طرح جدول گذاری در شهرک آباده طشک به طول ۱۱ کیلومتر که با اعتبار ۳۸ میلیارد ریالی در حال اجرا است، بجث تکمیل شبکه روشنایی، آسفالت ورودی اصلی، تکمیل ساختمان نگهبانی و تکمیل شبکه فشار متوسط برق نیز در دستور کار قرار دارد.
او اظهار داشت: در شهرک صنعتی آباده طشک طرح بزرگی در حال استقرار است و این شهرک صنعتی در سال‌های آینده به یکی از قطب های اشتغال و رونق تولید تبدیل خواهد شد.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: طرح شبکه داخلی گاز این شهرک نیز با ۳۳ میلیارد ریال اعتبار ۳۳ به اتمام رسیده و منتظر اتصال آن به شبکه سراسری گاز هستیم.
وی، ناحیه صنعتی تنگ حنا را نیز یکی از مراکز مهم استقرار صنایع فرآوری سنگ مرمریت و کروم دانست و افزود: واحدهای مختلفی درحال بهره‌برداری یا ساخت و ساز است و بنابراین توسعه و تکمیل زیرساخت‌های این ناحیه صنعتی در اولویت امسال این شرکت قرار دارد.
شهرستان بختگان به مرکزیت آباده طشک در فاصله ۱۷۲ کیلومتری شمال شرقی شیراز واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha