کوهیان: پرتاب های موفق، عامل برد ذوب آهن در لیگ برتر بود

تهران - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن با اشاره به نتیجه کسب شده در بازی برابر نیروی زمینی ارتش گفت: در این بازی اکثر پرتاب های ما وارد سبد شد و همین مساله کافی بود تا فاصله اختلاف امتیازها زیاد شود.

فرزاد کوهیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بازیکنان ما یک بازی خوب و روان را برابر نیروی زمینی ارتش به نمایش گذاشتند که با برد ذوب آهن نیز همراه بود. به نظرم نیروی زمینی تیم جوان و پرتلاشی است که از بازیکنان خوبی هم بهره می برد که با سپری شدن دوران خدمت و کسب تجربه می توانند در تیم های دیگر نیز بازی کرده و موثر باشند.

وی در پاسخ به این سئوال که علت اختلاف ۸۹ بر ۴۴ امتیازی ذوب آهن در این دیدار قدرت نماینده اصفهان یا ضعف نیروی زمینی بود، تاکید کرد: این بازی از آن بازی هایی بود که همه توپ های ما وارد سبد شد و همین مساله موجب شد فاصله اختلافی ما با نیروی زمینی زیاد شود. تیم جوان نیروی زمینی در نیمه نخست بازی بسیار خوب و چالشی را برابر ما به نمایش گذاشت اما روند کار به گونه ای پیش رفت که در پایان شاهد این نتیجه بودیم. 

سرمربی ذوب آهن در مورد شرایط لیگ یادآور شد: به نظر من رقابت های لیگ نزدیک است و تیم ها حاشیه امنیت ندارند. بازیکنان خارجی که به لیگ ایران آمده اند در نتایج تاثیرگذار بوده و این طور که به نظر می رسد تفاوت تیم ها در جذب همین بازیکنان خارجی است. 

کوهیان خاطر نشان کرد: ذوب آهن از تیم های خود به خوبی حمایت می کند و این شامل تیم بسکتبال هم می شود. امیدوارم روند کار به گونه ای پیش برود که شاهد عملکرد خوب تیم در لیگ باشیم و بتوانیم مزد زحمات خودمان را بگیریم. 

رقابت های لیگ برتر بسکتبال در دو گروه برگزار می شود که در گروه الف تیم های شهرداری گرگان، صنعت مس کرمان، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، کاله، نظم آوران سیرجان، نیروی زمینی تهران و خانه بسکتبال خوزستان حضور دارند. در گروه ب نیز تیم های شیمیدر قم،  مهرام تهران،  اکسون تهران،  آویژه صنعت پارسا مشهد،  فولاد مبارکه سپاهان،  رعد پدافند هوائی تهران،  صنایع هرمزگان و صنعت مس رفسنجان قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha