۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۱۳
کد خبرنگار: 926
کد خبر: 84520913
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک رستوران در قشم پلمب شد

۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۱۳
کد خبر: 84520913
یک رستوران در قشم پلمب شد

قشم- ایرنا- رییس اداره تعزیرات حکومتی قشم گفت: یک رستوران دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی و تهدید علیه سلامت عمومی پلمب شد.

وحید ترکاشوند روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این امر در گشت مشترک تعزیرات حکومتی، دادستان عمومی و انقلاب، شبکه بهداشت و اصناف سازمان منطقه آزاد انجام شد.

وی ادامه داد: نظارت و بازرسی همه اصناف توسط واحدهای مذکور در حال انجام است و با متخلفان امور بهداشتی و گرانفروشان برخورد جدی می شود.

رییس اداره تعزیرات حکومتی قشم تصریح کرد: با تشکیل جلسات و هماهنگی با دهیاری، شوراها و پاسگاه‌های محلی در روستاها نیز گروه گشت به بازرسی می‌پردازد و با وصول گزارش تخلف نسبت به آن واکنش مناسب انجام می‌شود.

وی افزود: دستورالعمل‌های بهداشتی توسط ستاد مقابله با بیماری کرونای شهرستان قشم  و نرخ‌های مصوب اقلام بهداشتی توسط اداره صنعت، معدن و تجارت قشم اعلام شده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند هرگونه تخلف بهداشتی، گرانی، احتکار و قاچاق کالا را با شماره تلفن ۳۵۲۴۱۲۱۰ یا با سامانه ۱۳۵ با اداره تعزیرات مطرح کنند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha