۶ آبان ۱۴۰۰، ۲۲:۴۰
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84521621
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان شمالی بر جذب سرمایه گذار تاکید کرد

بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی باتاکید بر لزوم جذب بخش خصوصی در خدمات رسانی به مردم گفت: باید زمینه و بستربرای ورود بخش خصوصی در خدمات شهری فراهم شود.

محمدعلی شجاعی شامگاه پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه شهردار بجنورد اظهار داشت: نیاز است تا در خدمات رسانی به مردم بخش خصوصی روی کار آید، بخش خصوصی با هزینه کمتر خدمات بهتر ارائه می دهد.

استاندار خراسان شمالی افزود: چاره ای جز اینکه بخش خصوصی روی کار آید نیست.

وی با تاکید بر لزوم همدلی و انسجام در پارلمان محلی شهری گفت: حوزه شهری عجین با زندگی مردم است بنابراین باید رویکرد این باشد که مردم خدمات شما را در رسانه ها دنبال کنند، نه اختلاف شما را.

وی با بیان اینکه اگر انسجام باشد کارهابه درستی پیش می رود افزود: تجربه تلخ نبود انسجام در شهرهای مختلف کشور وجود دارد، در نبود انسجام، اگر بودجه باشد نمی توان به موفقیت رسید، پول ابزار است برای پیشبرد اهداف است، امید می رود این شورا که با رای انتخاب مردم روی کار آمده است بتواند سبب جهش توسعه برای استان شود.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: انسجام و وحدت رویه لازمه رسیدن به هدف است، به حرمت مردم و به خاطر مردم باید انسجام حفظ شود، اعضای شورا و شهردار بدانند انسجام و وحدت به معنای احترام به مردم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی هم در این آیین با اشاره به محرومیت ها در نقاط حاشیه شهر گفت: یکی از وظایف شهرداران، شناخت شهر و رفع تبعیض ها است.

حجت الاسلام رضا نوری اظهار داشت: شهرداران بویژه در بجنورد، همه شهر را باید به یک چشم ببینند و همه مناطق از خدمات بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه همه شهروندان مالیات و عوارض شهری پرداخت می کنند افزود: شهروندان در تمام مناطق شهری باید از خدمات مناسب بهره مند باشند، برای خدمات رسانی بهتر می توان از ظرفیت اردوهای جهادی برای کاهش محرومیت ها بهره گرفت.

غلامرضا هوایی، معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی هم با اشاره به ارتقای خانلق شیروان از روستا به شهر، بر تشکیل شهرداری در این شهر تاکید کرد.

در این آیین از زحمات هادی زارعی تقدیر و جواد حمیدی راوری به عنوان شهردار بجنورد معرفی شد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha