۸ آبان ۱۴۰۰، ۸:۴۳
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84522160
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۳۲ جایگاه‌ هوشمند در چهارمحال و بختیاری فعال شد

شهرکرد- ایرنا- سرپرست شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع ۵۵ جایگاه سوخت استان با سامانه هوشمند، تاکنون ۳۲ جایگاه فعال شده است و سوخت با ۲ نرخ آزاد و یارانه‌ای عرضه می‌شود.

محمد فاضلی  روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون تمامی جایگاه‌های سوخت در شهرستان‌های لردگان و فارسان به سامانه هوشمند متصل شده است و در تمامی شهرستان‌ها نیز تعدادی از جایگاه‌ها فعال شده است.

وی ادامه داد: اقدامات زیرساختی و سخت‌افزاری برای راه‌اندازی سامانه هوشمند دیگر جایگاه‌های سوخت در استان انجام شده و در نوبت راه‌اندازی از سوی تهران است.

فاضلی با بیان اینکه فرایند اتصال جایگاه‌های سوخت به سامانه هوشمند ۲ مرحله‌ای است، تصریح کرد: یک مرحله از این فرایند در استان و مرحله دیگر در تهران انجام می‌گیرد و پیش‌بینی می‌شود بزودی تمامی جایگاه‌های سوخت آنلاین شود.

سرپرست شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: از ۲۳ جایگاه سوخت دیگر استان که هنوز به سامانه هوشمند متصل نشده است، ۲۲ جایگاه به صورت آفلاین فعال است و تنها جایگاه سوخت صمصمامی در شهرستان کوهرنگ به سبب مشکلات فنی غیرفعال است که امید می‌رود تا فردا تمامی جایگاه‌های سوخت استان به سامانه هوشمند متصل شود و خدمات‌رسانی به مردم تداوم یابد.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha