۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۲۳
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 84523000
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه تربت حیدریه: انقلاب نقش جوانان را پررنگ‌تر کرد

تربت‌ حیدریه- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه تربت‌ حیدریه گفت: انقلاب اسلامی هرچه پیش‌تر می‌رود نقش جوانان در آن پررنگ‌تر می‌شود و از این رو مقام معظم رهبری نیز گام دوم انقلاب اسلامی را با حضور جوانان ترسیم کرده‌اند.

سرهنگ دوم پاسدار احمد ناصری‌ موحد روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مسوولان قدیم و جدید مرکز تربیت بدنی بسیج تربت حیدریه افزود: باید به دنبال خودسازی و جامعه سازی مورد نظر مقام معظم رهبری برای تحقق گام دوم انقلاب باشیم و هیچ خللی نباید در مسیر انقلاب تا تمدن نوین اسلامی و ظهور رخ دهد چرا که جوانان امروز نسل ظهور حضرت بقیه الله(عج) خواهند بود.

موحد با بیان اینکه امروز جوانان جای خالی شهدا را پرمی کنند، گفت: در شرایط امروز، جوانان با سکانداری می توانند حوزه های مختلف کشور را ارتقا بخشند اما به وجود افراد با تجربه نیاز است و تجربه افراد مجرب باید به نسل جدید و جوان منتقل شود.

وی افزود: ورزش عمل آمیخته با عقل و آرمانگرایی است و حضور افراد با تجربه در بسیج با الگوی رهبری یعنی سکانداری جوانان است که رسیدن به گام پنجم انقلاب را تضمین می کند.

وی اظهار کرد: ورزش بسیج اختصاص به بسیجیان ندارد بلکه متعلق به همه آحاد جامعه اسلامی است و ما امروز به دنبال رشد و بالندگی در جامعه اسلامی هستیم زیرا آحاد جامعه ما بسیجی هستند.

در پایان این مراسم با قدردانی از خدمات  سرهنگ مصطفی یوسفی، سروان محمدرضا سیدآبادی به عنوان مسوول جدید مرکز تربیت بدنی بسیج تربت حیدریه معرفی شد.

در حال حاضر هفت هزار ورزشکار سازماندهی شده در رشته های فوتبال، فوتسال، کشتی، جودو، تکواندو، کاراته، ژیمناستیک، ووشو،  ورزش همگانی و ورزش زورخانه ای و پهلوانی در قالب باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت در ۱۸ سالن ورزشی مرکز تربیت بدنی بسیج شهرستان تربت حیدریه فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha