۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۳۱
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84523057
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۶۴ میلیارد ریال کالای قاچاق امسال در استان سمنان کشف شد

سمنان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۳۶۴ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ در استان کشف شد.

به گزارش ایرنا، سردار عبدالله حسنی روز شنبه در جمع مسئولان انتظامی استان سمنان افزود: در ۶ ماهه نخست امسال با تلاش همه یگان های انتظامی با محوریت پلیس امنیت اقتصادی ۳۶۴ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در سطح استان کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی از افزایش ۳۰ درصدی کشف کالای قاچاق در استان سمنان خبر داد و گفت:۲۷۱  نفر نیز در رابطه با پرونده های قاچاق شناسایی و دستگیر شدند.

وی با تاکید بر این که مبارزه با قاچاق کالا رابطه مستقیم با چرخه تولید و کاهش بیکاری در جامعه دارد افزود: پلیس تلاش می‌کند با مبارزه با این پدیده، نقش خود را در رونق ملی ایفا کند.

وی با بیان این که پدیده قاچاق ضربه به اقتصاد و هویت ملی کشور و همه برنامه ریزی های ملی است، ادامه داد: خرید و مصرف کالای قاچاق باعث اختلال در عرضه تولیدات داخلی و تعطیلی کارخانه ها، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی می شود.

حسنی، مبارزه با قاچاق کالا را اقدامی برای حفظ و استمرار امنیت در کشور دانست و خاطر نشان کرد:آحاد جامعه برای مقابله با این پدیده مخرب، مسئول هستند.

فرمانده انتظامی استان سمنان، بهره مندی از تمام ظرفیت ها و امکانات درون و برون سازمانی در مبارزه با عاملان قاچاق و مفسدان اقتصادی را مورد تاکید قرار داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha