شرکت گاز برای بازگشت به مدار جایگاه‌های سوخت آستین بالا زد

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: این شرکت در بازگشت جایگاه‌های سوخت به مدار توزیع در کنار شرکت نفت قرار گرفت.

علیرضا شیخی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از اختلال به وجود آمده در خدمات‌رسانی جایگاه‌های سوخت و مشکل فنی سامانه هوشمند کارت‌های سوخت که منجر به خروج این جایگاه‌ها از مدار توزیع بنزین یارانه‌ای شده بود، کارشناسان واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات و حراست شرکت گاز آذرابیجان‌غربی جهت تسریع در مشکل پیش آمده، به یاری متخصصان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی رفتند.

وی ادامه داد: با تمهیدات و هماهنگی‌های انجام شده، پس از ایجاد اختلال نرم افزاری پیش آمده در سامانه هوشمند سوخت، کارشناسان فناوری اطلاعات شرکت گاز آذربایجان‌غربی برای راه‌اندازی به جایگاه‌های سطح شهر ارومیه اعزام و نسبت به فعال سازی مجاری عرضه سوخت اقدام کردند.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی با اعلام اینکه شرکت‌های تابعه وزارت نفت خود را مصمم به همدلی در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به هم‌میهنان می‌دانند، تاکید کرد: مسوولیت اجتماعی ما ایجاب می‌کند علاوه بر شرکت‌های تابعه وزارت نفت، در صورت ضرورت و درخواست نیاز، در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی جهت بهبود خدمات‌رسانی باشیم.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه در آخرین اظهارات خود مدعی شد که ۶۰ درصد جایگاه‌های سوخت این منطقه به مدار ارائه سوخت با کارت یارانه‌ای بازگشتند.

تمامی ۱۲۳ جایگاه سوخت در مرکز استان و شهرهای شمال آذربایجان‌غربی به طور کامل فعال بوده و سوخت با نرخ آزاد را تحویل مشتریان می‌دهند.

پس از اختلال در سامانه هوشمند سوخت، اکثر جایگاه‌ها در کمتر از ۱۰ ساعت با نرخ آزاد به چرخه فعالیت بازگشتند.

بیش از ۲۱ تیم فنی و پشتیبانی مسوولیت راه اندازی مجدد جایگاه‌های سوخت را بر عهده دارند.

جایگاه‌های فعال با کارت سهمیه‌ای منطقه ارومیه به شرح ذیل است:

شرکت گاز برای بازگشت به مدار جایگاه‌های سوخت آستین بالا زد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha