خدمت‌رسانی به ۱۲ هزار ایثارگر مهمان در بنیاد شهرستان‌های استان تهران

تهران- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه از سوی این اداره به ۴۳ هزار و ۸۰۰ پرونده ایثارگری خدمات رسانی می‌شود، گفت: ۱۲ هزار پرونده مربوط به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران غیربومی است.

 به گزارش ایرنا عبدالله مرتضوی روز یکشنبه در هشتمین نشست شورای معاونان ستادی که در سالن شهدای ترور اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران برگزار شد، افزود: با توجه به وسعت شهرستان های استان تهران و مهاجر پذیر بودن آن، ایثارگران و خانواده های شهدا نیز سهم قابل توجهی در این مهاجرت ها دارند و با تکریم و خدمت رسانی شایسته به این افراد، وظیفه داریم تا در راستای حل مشکلات و پاسخگویی به نیاز های آنان گام برداریم.

وی  با اشاره به عمده مشکلات ایثارگران در حوزه مسکن و اشتغال فرزندان جانبازان گفت: با توجه به تعدادپرونده های ایثارگران مهمان و همچنین ترکیب جمعیتی آنان در شهرستان های تهران، حل مشکلات، نیازمند نگاه ویژه از سوی مدیران ستاد مرکزی است که با تعامل خوب ایجاد شده و استفاده از ظرفیت های برون سازمانی، مشکلات و دغدغه های ایثارگران در حوزه مسکن و اشتغال را با اولویت برطرف می کنیم.

مرتضوی با تاکید بر رعایت اخلاق و حفظ حرمت ایثارگران و خانواده های معظم شهدا، بیان کرد: از مواردی که در اسلام بسیار بر آن تاکید شده و از اهمیت زیادی برخوردار است و همچنین از شاخص‌های اصلی سبک زندگی اسلامی، احترام و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا نیز بی‌شک با ادامه راه پدران، همسران و فرزندان خود برای جامعه الگو و الهام‌بخش خواهند بود.

مرتضوی جایگاه خانواده‌های شهدا به ویژه والدین آنها را نزد خداوند خاص و با عظمت دانست و خاطرنشان کرد: شهیدان جان خود را برای امنیت و آرامش کشور فدا کردند و ما باید با تکریم و خدمت به خانواده های شهدا  قدردان آنها باشیم.
به گفته وی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران به هشت هزار و ۵۰۰ خانواده معظم شهدا، ۲۲هزار و ۵۰۰ جانباز و آزاده و ۱۲ هزار ایثارگر مهمان خدمات ارائه می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha