مسی: از من خواسته نشد در بارسلونا مجانی بازی کنم؛ برمی‌گردم

تهران- ایرنا- فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن، گفت: هر کاری برای ماندن در بارسلونا لازم بود را انجام دادم اما هرگز از من خواسته نشد که رایگان بازی کنم.

به گزارش ایرنا، «لیونل مسی» در مصاحبه‌ای مفصل با سایت اسپورت کاتالان در خانه خود در خصوص بسیاری از موضوعات پیرامونش صحبت کرد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید.

از بارسلونا تا پاریس. از نیوکمپ تا پارک دِ پرنس. چه تغییر بزرگی. درست است؟

حقیقت این است که تصورش را نمی‌کردم که این تغییر بزرگ رخ دهد. خوشبختانه در جای جدید مستقر شدم و بچه‌هایم در حال حاضر در مدرسه هستند. روال روزانه را طی می‌کنیم و خوشحال هستیم.

به بازنشستگی فکر می‌کنی؟ 

بازنشسته؟ بعد از اتفاقی که برای من افتاد، سال به سال پیش می‌روم. در حال حاضر آرام‌تر هستم و همه چیز را بیشتر جذب می‌کنم و بدیهی است که به همه چیزهایی که اینجا دارم و قرار است به آن برسم، فکر می‌کنم. ما در حال لذت بردن از این شهر هستیم. اینجا آب و هوای فوق العاده‌ای دارد. 

خوان لاپورتا رییس بارسا علاقه داشت تا تو برای آبی‌اناری‌ها رایگان بازی کنی. نظر تو چیست؟

هر کاری که ممکن بود را انجام دادم تا بمانم اما هرگز از من خواسته نشد که رایگان بازی کنم. از من خواسته شد که حقوقم را پنجاه درصد کاهش دهم و بدون مشکل این کار را انجام دادم. ما در موقعیتی بودیم که بتوانیم بیشتر به باشگاه کمک کنیم. آرزوی من و خانواده‌ام ماندن در بارسلونا بود. هیچ‌کس از من نخواست که رایگان بازی کنم، اما در عین حال به نظر می‌رسد که حرف‌های لاپورتا نابجاست. این صحبت‌ها به من صدمه می‌زنند زیرا فکر می‌کنم او نیازی به گفتن این حرف ندارد. مثل این است که مسوولیت کارها را بر عهده بگیری. این باعث می‌شود مردم فکر کنند و برایشان شک ایجاد شود. من فکر می‌کنم من نباید به این شکل قضاوت شوم.

آیا با پایان قراردادت با پی‌اس‌جی در دو فصل دیگر، به شهر بارسلونا برمی‌گردی؟

نمی‌دانم قرارداد من با پاری‌سن‌ژرمن کی به پایان می‌رسد. چیزی که تقریبا تایید شده و مسلم است، این است که ما دوباره در بارسلونا زندگی می‌کنیم و زندگی ما در آنجا خواهد بود. این چیزی است که همسرم می‌خواهد و من می‌خواهم. نمی‌دانم این اتفاق زمانی که قراردادم با پاریس به پایان می‌رسد رخ می‌دهد یا نه اما ما به طور حتم برای زندگی به بارسلونا برمی‌گردیم.

مسی: از من خواسته نشد در بارسلونا مجانی بازی کنم؛ برمی‌گردم

و تیم بارسا چطور؟

بله، من همیشه گفته بودم که خیلی دوست دارم بتوانم در کارهایی که می‌تواند مفید باشد و می تواند به باشگاه کمک کند، حضور داشته باشم. دوست دارم در مقطعی مدیر فنی شوم. نمی‌دانم این اتفاق در بارسلونا خواهد بود یا نه. بارسا باشگاهی است که دوستش دارم و دوست دارم همچنان به رشد خود ادامه دهد و یکی از بهترین‌های جهان باشد. 

بارسا را ​​در حال حاضر چگونه می‌بینی؟ آیا فکر می‌کنی که تیم بلوگرانا می‌تواند در این فصل عناوینی کسب کند؟

بارسا تیم فوق العاده‌ای دارد. آن‌ها خیلی خوب بازی می‌کنند. هر وقت بتوانم آنها را می‌بینم. بازیکنان خوبی مثل «گاوی» در تیم هستند که حال رشد کردن هستند. بارسا همیشه برای لیگ و برای اهداف بزرگ می‌جنگد، هرچند ممکن است بعداً این اتفاق رخ دهد یا نه.

با کدام یک از بازیکنان بارسا ارتباط داری؟ 

من اغلب با «آگوئرو» صحبت می‌کنم. با یکدیگر همبازی نشدیم اما او دوست بسیار خوبی است. با بوسکتس و جوردی آلبا نیز معمولا حرف می‌زنم.

هدفت با پاری‌سن‌ژرمن چیست؟ آیا به لیگ قهرمانان فکر می‌کنی؟ 

بله، وقتی به اینجا آمدم یکی از دلایل اصلی همین بود. همانطور که در هنگام خداحافظی با بارسا گفتم، تا آخرین لحظه‌ای که بازی می‌کنم، سعی می‌کنم به پیروزی ادامه دهم. زمانی که تصمیم گرفتم به پاری سن ژرمن بیایم، این یکی از دلایل آن قهرمانی در لیگ قهرمانان بود. آن‌ها تیم بزرگی دارند و می‌خواهند به رشد خود به عنوان یک باشگاه ادامه دهند و پس از سال ها تلاش، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند. برای همه این‌ها تصمیم گرفتم به اینجا بیایم.

رابطه تو با نیمار و امباپه چگونه است؟ چگونه از تو استقبال کردند؟

نیمار همه‌چیز را برای من آسان کرد، با او رابطه دیرینه‌ای داشتم. رابطه‌ام با کیلیان در ابتدا عجیب بود زیرا نمی‌دانستیم که او می‌ماند یا می‌رود. خوشبختانه ما در حال آشنایی بیشتر با یکدیگر، چه در داخل و چه خارج از زمین هستیم. در حقیقت رابطه خیلی خوبی بین ماست.

-کدام مثلث بهتر است؟ MSN بارسا یا PSG پاری‌سن‌ژرمن؟

قابل مقایسه نیست. لوئیس سوارز نوع دیگری از شماره ۹ است که خصوصیات متفاوتی با امباپه دارد. کیلیان چند سال گذشته وینگر بود. لوئیس به عنوان یک مهاجم مرکزی بیشتر از قبل یک گلزن است. مقایسه سخت است. من خوش شانس بودم که در آن مثلث بارسا قرار گرفتم چرا که فوق العاده بود و امیدوارم با مثلث جدید هم به همان موفقیت‌های قبلی برسیم.

مسی: از من خواسته نشد در بارسلونا مجانی بازی کنم؛ برمی‌گردم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha