بیش از ۹۵ درصد جایگاه‌های سوخت منطقه ارومیه به کارت سهمیه‌ای متصل شدند

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: بیش از ۹۵ درصد جایگاه‌های سوخت این منطقه به مدار ارائه سوخت با کارت یارانه‌ای بازگشته است.

احمد مجرد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تمامی ۱۲۳ جایگاه سوخت در مرکز استان و شهرهای شمال آذربایجان‌غربی به طور کامل فعال بوده و سوخت با نرخ آزاد را تحویل مشتریان می‌دهند، افزود: نزدیک به ۱۲۰ جایگاه با تلاش کارشناسان شرکت نفت به حالت نرمال برگشته و سوخت را با کارت سهمیه‌ای ارائه می‌دهند.

وی با قدردانی از صبر و شکیبایی شهروندان در اختلال به وجود آمده، اضافه کرد: کمتر از پنج جایگاه باقیمانده که به زودی به چرخه فعالیت بازمی گردند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه ادامه داد: پس از اختلال در سامانه هوشمند سوخت، اکثر جایگاه‌ها در کمتر از ۱۰ ساعت با نرخ آزاد به چرخه فعالیت بازگشتند.

مجرد بیان کرد: در این منطقه بیش از ۲۱ تیم فنی و پشتیبانی مسوولیت راه اندازی مجدد جایگاه‌های سوخت را بر عهده دارند.

وی گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در رابطه با عدم عرضه بنزین یارانه ای با مرکز پاسخگویی شبانه روزی ۰۹۶۲۷ تماس حاصل کنند.

به گزارش ایرنا، مشکل توزیع سوخت به قیمت یارانه ای و با کارت هوشمند سوخت از اواسط هفته گذشته ایجاد و باعث نگرانی مردم شد که البته در سریع ترین زمان ممکن، جایگاه های مختلف به مدار فعالیت بازگشتند و هرچند با قیمت آزاد ولی بنزین مورد نیاز شهروندان را تامین کردند.

در حال حاضر رفع این مشکل در آخرین مراحل قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha