۱۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۱۷
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 84526813
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آثار جدیدی از حمایت صهیونیست‌ها و غرب از تروریست‌ها در سوریه کشف شد

تهران - ایرنا - دستگاههای امنیتی سوریه در ادامه کار پاکسازی مناطق آزاد شده، مقادیر زیادی سلاح، مهمات ، مواد مخدر و داروهای ساخت رژیم اسرائیل به جا مانده از تروریست ها را در حومه جنوب غرب دمشق و شمال قنیطره کشف و ضبط کردند.

به گزارش ایرنا خبرگزاری سوریه (سانا) امروز (سه شنبه) به نقل از یک منبع در مراجع ذیصلاح اضافه کرد: این سلاح ها، مهمات، مواد مخدر و داروهای ساخت اسرائیل امروز توسط دستگاههای ذیصلاح و با همکاری ساکنان مناطق یاد شده، کشف و ضبط شد.  

این منبع افزود: با پیگیری‌های امنیتی و اطلاعات دقیق و همکاری مردم شهرستان «کناکر»  مقادیری ماده منفجره قوی «سی فور» (C۴) کشف شد. 

وی اضافه کرد که همچنین تعدادی سلاح ساخت کشورهای غربی و وسایل ارتباطی بی‌سیم و مین‌های ضد تانک و نفربر ساخت رژیم اسرائیل و مسلسل‌های «پی کی سی» (PKC) و «آر پی جی» به جا مانده از تروریست‌ها در روستای «بریقه» در حومه «قنیطره»  کشف و ضبط شد.  

این منبع خاطرنشان کرد: مقادیری مواد مخدر و داروهای شیمیایی ساخت رژیم اسرائیل نیز که مورد استفاده گروه‌های تروریستی پیش از بیرون رانده شدن از منطقه مورد استفاده قرار می‌گرفت، کشف و ضبط شد. 

مقامات ذیصلاح در «قنیطره» شانزدهم ماه گذشته میلادی (اکتبر) با همکاری کمیته‌های مصالحه تعداد زیادی اسلحه و مهمات و مقادیری مواد مخدر به جا مانده از تروریست‌ها را در حومه‌های غربی،  شمالی و جنوبی دمشق کشف و ضبط کردند. 

بر اساس برخی آمارها حدود ۳۶۰ هزار تروریست از ۱۲۰ کشور جهان در قالب بیش از ۱۰۰ گروه تروریستی در جنگ علیه مردم و دولت سوریه حضور داشتند که شمار زیادی از آنان در جریان درگیری ها کشته و زخمی شدند و تعدادی نیز به کشورهای خود فرار کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha