مادر شهیدان «وطن‌خواه» و پدر شهدا «ابوترابی» آسمانی شدند

تهران - ایرنا - مادر گرانقدر شهیدان «مهدی و علی‌اکبر وطن‌خواه» از شهدای استان خراسان جنوبی دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد، و پدر شهیدان والامقام «محسن و ناصر ابوترابی» از استان اصفهان به لقاءالله پیوست و پیکرش در آرامستان نجف‌آباد به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا،«حاجیه خانم کبی‌گلی کامرود» مادر گرانقدر شهیدان «مهدی و علی‌اکبر وطن‌خواه» از شهدای روستای کامرودا شهرستان سرایان استان خراسان جنوبی در سن ۷۸ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید «علی‌اکبر وطن‌خواه» سال ۱۳۴۲ متولد شد و سال ۱۳۶۰ در منطقه عملیاتی گیلانغرب به درجه رفیع شهادت نایل آمد و شهید «مهدی وطن‌خواه» سال ۱۳۶۳ در سن ۱۹ سالگی در جبهه میاندواب به شهادت رسید.

پدر شهیدان والامقام «ابوترابی» آسمانی شد

مادر شهیدان «وطن‌خواه» و پدر شهدا «ابوترابی» آسمانی شدند

پدر شهیدان والامقام «محسن و ناصر ابوترابی» از استان اصفهان به لقاءالله پیوست و پیکرش در آرامستان نجف‌آباد به خاک سپرده شد.

«حاج براتعلی ابوترابی» پدر شهیدان والامقام «محسن و ناصر ابوترابی» به لقاءالله پیوست و پیکرش در آرامستان نجف‌آباد به خاک سپرده شد.

شهید «ناصر ابوترابی» سوم اردیبهشت ماه ۱۳۴۷ متولد شد و ۲۶ دی ماه ۱۳۶۵ در شلمچه در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید.

شهید «محسن ابوترابی» ۲۹ بهمن ماه ۱۳۴۴ متولد شد و چهارم اسفند ماه ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ به شهادت رسید.

پیکر مطهر شهید «صفرعلی فیض بیگدلی» شناسایی شد

پیکر مطهر شهید «صفرعلی فیض بیگدلی» از شهدای استان قزوین پس از ۳۸ سال انتظار، با انجام آزمایش DNA شناسایی شد.

مادر شهیدان «وطن‌خواه» و پدر شهدا «ابوترابی» آسمانی شدند

پیکر مطهر شهید «صفرعلی فیض بیگدلی» پس از ۳۸ سال انتظار، با انجام آزمایش DNA شناسایی شد.

شهید صفرعلی فیض بیگدلی، سال ۱۳۰۹ در روستای زاغج از توابع شهرستان خدابنده استان زنجان به دنیا آمد و  سال ۱۳۶۲ در جزیره مجنون عراق به شهادت رسید و اثری از پیکرش به دست نیامد.

پیکر مطهر شهید صفرعلی فیض بیگدلی سال ۱۳۹۵ به عنوان شهید گمنام در بخش بیارجمند شهرستان شاهرود استان سمنان تدفین و به خاک سپرده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha