۱۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۳۴
کد خبرنگار: 2233
کد خبر: 84527215
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سردارجعفری: نگاه انقلابی حاکم برجامعه مشکلات کشور را حل خواهد کرد

رشت - ایرنا - فرمانده قرار گاه بقیةالله الاعظم سپاه پاسداران با بیان اینکه برای نخستین بار پس از ۴۲ سال تمامی سه قوه نظام هماهنگ و همفکر در مسیر انقلاب و رهبری قرار گرفتند گفت: نگاه انقلابی و اسلامی حاکم برجامعه مشکلات کشور راحل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرلشگر محمدعلی جعفری عصر سه‌شنبه در پنجمین سالگرد شهید مدافع حرم محمد اتابه که در شهر گوراب زرمیخ صومعه سرا برگزار شد، افزود: خط گرایان داخلی دنبال رو اهداف دشمن بودند و فشار اقتصادی را زیاد می کردند که به خاطر پیروی مردم از راه شهدا راه به جایی نبردند.

وی با تاکید بر اینکه مردم عاشق نظام هستند و راه شهیدان را ادامه می دهند، اظهار داشت: ما سختی ها را تحمل می کنیم و در این راه از فشار آمریکا و سختی های اقتصادی هراسی نداریم.

فرمانده قرارگاه بقیةالله الاعظم گفت: اسلام با برکت جمهوری اسلامی احیا شده است و آخرین اثرات آن را نیز امروز در افغانستان می بینیم که منجر به بیرون راندن آمریکایی ها از منطقه شد.

سرلشگر جعفری با اشاره به اینکه نخستین اولویت دولت واکسیناسیون بود که از آن سربلند خارج شد، اظهار داشت: آزادسازی خرمشهرها در پیش داریم و شروع آن از سال ۱۴۰۰ است.

فرمانده قرارگاه بقیةالله الاعظم ادامه داد:  طی هشت سال اخیر مشکلات، فشارهای اقتصادی و ضعف‌های مدیریتی بر کشور سایه انداخته بود، اما میوه این صبر و پایداری را در سال های آینده مردم خواهند چید.

سرلشگر جعفری افزود: اهداف شهدا در ۲ مرحله انقلاب شکل گرفته است. در گام اول دشمنی ها را دفع کردیم و در گام دوم باید اقدامات ایجادی و ایجابی و تاسیسی انجام شوم و اکنون می بینیم با جنگ رسانه ای و جنگ نرم دشمنی خود را ادامه می دهند.

وی عدالت اجتماعی را بزرگترین هدف جمهوری اسلامی دانست افزود: باید راه شهدا را ادامه دهیم تا این هدف ها تحقق یابد و لازم است مردم در صحنه حضور و نقش آفرینی موثر داشته باشند.

فرمانده قرارگاه بقیةالله الاعظم افزود: جمهوری اسلامی امروز با کمک مردم در اوج قدرت نظامی ، فناوری و امنیت خود بسر می برد باید این قدرت برای حکومت اسلامی حفظ شود.

مراسم سالروز شهادت محمد اتابه امروز با حضور جمعی از مردم ولایت مدار صومعه سرا و فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان برگزار شد.

شهید محمد اتابه فرزند علی در پانزدهم مرداد سال ۱۳۶۶ در شهر شهیدپرور گوراب زرمیخ بدنیا آمد. محمد بعد از گرفتن دیپلم در آزمون ورودی دانشگاه افسری امام حسین (ع) شرکت کرد و پس از فارغ التحصیلی در مقطع لیسانس در سال ۸۹ به عضویت رسمی لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان درآمد.

این شهید در طول مدت خدمت همواره درحال انجام مأموریت در جبهه های شمال غرب بود. وی در دومین اعزام به سوریه در منطقه آکادمی نظامی سه هزار(همدانیه) شهر حلب در ۹ آبان ماه سال ۹۵ بر اثر اصابت ترکش خمپاره از ناحیه سر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha