۱۱ آبان ۱۴۰۰، ۲۱:۰۸
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84527341
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی والیبال شهرداری گنبدکاووس: بازی سختی در پیش داریم

گنبدکاووس- ایرنا- سرمربی جدید تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت: بازی سختی را فردا مقابل تیم"آذرباتری ارومیه" از هفته چهارم مسابقات لیگ برتر کشور در پیش داریم اما تیم ما محکوم به پیروزی است.

عظیم جزیده سه‌شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت که تیم شهرداری عصر امروز تمرین خوبی انجام داد و همه تلاش کادر فنی آماده کردن بازیکنان از لحاظ روحی و روانی به سبب سه باخت قبلی و افزایش خودباوری در بازیکنان است تا از شخصیت و آوازه والیبال گنبدکاووس دفاع کنیم.

وی افزود: آذرباتری ارومیه تیم جوان و سخت کوشی است و این موضوع کار ما را برای پیروزی و کسب سه امتیاز بازی سخت خواهد کرد اما کادر فنی و بازیکنان شهرداری گنبدکاووس همه تلاش خود را برای دفاع از شخصیت والیبال این خطه و پیروزی در این دیدار انجام خواهند داد.

جزیده اضافه کرد: تیم شهرداری نیاز به زمان تا اعتماد به نفس آن افزایش یابد و امیدواریم با بُرد در بازی فردا از شرایط فعلی خارج شویم ضمن اینکه با افزایش هماهنگی و تجربه بازیکنان سرعتی زن تیم که بازیکنان جوان و آینده داری هستند و اضافه شدن "علیرضا جلوه" شاهد موفقیت‌های بیشتر تیم باشیم.

تیم شهرداری گنبدکاووس در سه بازی قبلی خود مقابل شهداب یزد، سایپا تهران و سپاهان اصفهان با سرمربیگری "طاهر قره داشلی" متحمل سه شکست شده بود که به همین علت اعضای شورای شهر گنبدکاووس امروز عظیم جزیده را جایگزین وی کردند.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد، امسال برای چهارمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت دارد.

تاکنون بازیکنان زیادی از گنبدکاووس به رده‌های مختلف تیم ملی والیبال راه یافته‌اند که فرهاد قائمی و صابر کاظمی از مشهورترین آنها هستند.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در نخستین و دومین فصل حضور در لیگ برتر در سال های ۹۷ و ۹۸ در رده هفتم و در رقابت‌های لیگ برتر پارسال در جایگاه پنجم قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha