نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: تقویت معنویت اساس استکبارستیزی است

ارومیه -ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: اساس روحیه استکبارستیزی تقوا، خودسازی، تقویت معنویت و خداترسی است که این روحیه در نسل نوجوان و جوان باید بیشتر تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز چهارشنبه در دیدار صمیمی با دانش آموزان آذربایجان غربی افزود: اگر انسان از خدا بترسد از هیچ کسی نمی‌ترسد و اگر هوای نفس برما مسلط شود، خودمان تبدیل به مستکبر می شویم که راه مقابله آن تقویت معنویت، خودسازی و خدا ترسی  است.

وی اضافه کرد: مساله استکبارستیزی زمانی در وجود ما نهادینه می‌شود که خداباوری و خدا ترسی را در وجود خودمان احیا کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس سال های مبارزه با استکبار بود، ادامه داد: مردم ایران در  مبارزه با مستکبران با قدرت ایمان در مقابل آنان ایستادگی کردند و دانش آموزان نقش خاصی را در دوران دفاع مقدس داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید حسین فهمیده بیان کرد: هزاران شهید دانش آموز در کشور داریم؛ این قشر در دوره سازندگی هم نقش مهمی ایفا کردند و این روند هم همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به تلاش برخی ها برای القای روحیه بی تفاوتی بین مردم و دانش آموزان تاکید کرد: ما وظیفه حمایت از مستضعفان را داریم و  نباید ظلم را در داخل و یا خارج قبول کنیم.

وی با بیان اینکه نباید برده و بنده کسی بود، گفت: مستکبران از روحیه استکبارستیزی ملت ما و صدور آن به دنیا می ترسند.

در ادامه برنامه بیانیه ای توسط دانش آموزان قرائت شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha