شناخت میدان تهدیدهای دشمن از وظایف مهم بسیج است

اراک - ایرنا - معاون اجتماعی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: شناخت میدان تهدیدهای دشمنان از وظایف مهم بسیج است و باید بستر خنثی سازی این توطئه‌ها هموار باشد.

سرهنگ پاسدار «علیرضا براتعلی» عصر چهارشنبه در آئین افتتاحیه مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج افزود: یکی از تاکیدهای مهم رهبر معظم انقلاب به بسیجیان، مجهز شدن این نهاد مردمی در همه ابعاد بوده که لازمه این کار برنامه‌محور بودن است.

معاون اجتماعی سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: جنگ نرم و تهاجم فرهنگی  تهدیدی جدی است و نباید در فضای جنگ نرم غافلگیر شد.

سرهنگ پاسدار براتعلی اظهار داشت:  بسیجیان به برکت فضای علمی حاکم در بین نسل جدید دارای فکر و اندیشه هستند و با روحیه جهاد علمی و به کارگیری ظرفیت‌ها توانسته‌اند ظرفیت حضور در گام دوم انقلاب اسلامی را مقتدرانه به پیش ببرند.

وی عنوان کرد: رسالت بسیجیان در فضای مجازی گفتمان سازی و تولید محتوا با محوریت ولایت، ارزش‌های اسلامی و انقلاب اسلامی است و ترویج گفتمان ولایت از ضرورت‌های گام دوم انقلاب است که باید به آن توجه ویژه شود.

معاون اجتماعی سپاه روح الله استان مرکزی افزود: نقش‌آفرینی در میدان تولید محتوا از ضرورت‌های موثر بودن در فضای جنگ نرم دشمنان و تهاجم فرهنگی است و گفتمان‌سازی با محوریت تقویت ارزش‌های انقلاب اسلامی از رسالت‌های مهم بسیجیان است.

سرهنگ پاسدار براتعلی بیان کرد: رویداد سالانه تولیدمحتوای بسیج نیز با هدف شناسایی و کشف استعدادهای جوان بسیجی، جذب ایده‌های برتر و سازماندهی گروه‌های تولید محتوا در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود که مرحله استانی سومین رویداد در استان مرکزی از ۱۲ آبان‌ماه در ۴۸ ساعت در سه عرصه پویانمایی، بازی‌های تلفن همراه و نرم‌افزارهای تلفن همراه برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: برترین‌های این رویداد ضمن دریافت جوایز، مجوز حضور در مرحله کشوری دریافت می‌کنند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha