مراسم یوم الله ۱۳ آبان در کنار آبهای خلیج فارس برگزار شد

بندرعباس- ایرنا- مراسم تجمع یوم الله ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی امروز پنجشنبه همزمان با سراسر کشور با شعار«ایستادگی و مقاومت ملت ایران رمز افول سلطه استکباری آمریکا» با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کنار آبهای خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که از ساعت ۹ صبح با حضور سید علیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، استاندار هرمزگان، نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان و جمعی از مسوولان نظامی و انتظامی، بسیجیان و قشرهای مختلف مردمی در ساحل بندرعباس برگزار شد، مردم بویژه دانش آموزان و دانشجویان بار دیگر پایبندی خود را به آرمان های انقلاب اسلامی و لبیک به ندای امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب به نمایش گذاشتند.

شرکت کنندگان در این مسیر با در دست داشتن پلاکاردهایی بر ضرورت تداوم مبارزه با ظلم و حمایت از مظلومان جهان تاکید کرده و با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» بار دیگر ضمن ابراز انزجار خود از استکبار جهانی، نابودی آمریکای جنایتکار را خواستار شدند.

این مراسم همچنین با رژه قایق‌های موتوری در آبهای خلیج فارس همراه بود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ایران براساس مقابله با نظام تک قطبی و سلطه جهانی شکل گرفته است و به عنوان محوری مستقل در جهان نقش آفرینی می‌کند.
حجت الاسلام و المسلیمن محمد عبادی زاده افزود: مخالفت امام راحل با طرح استعماری کاپیتولاسیون، شهادت دانش آموزان در ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا سه رویداد مهم در شکل گیری مبارزه با استکبار جهانی و نامگذاری این روز بود که بسیار شایسته است

وی بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران در مسیر مبارزه با نظام سلطه، هم نظام ۲ قطبی را فروپاشید و مبارزه نه شرقی و نه غربی را به جریان انداخت و هم با نظام تک قطبی آمریکا در دنیا مقابله کرد که امروز شاهد افول نظام سلطه آمریکا در جهان هستیم.

مراسم یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به صورت تجمع در شهرهای زرد و نارنجی و راهپیمایی در شهرهای آبی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در سراسر استان هرمزگان برگزار شد.

راهپیمایی روز مبارزه با اسکتبار جهانی در بندرعباس با قرائت قطعنامه سراسری ویژه ۱۳ آبان پایان یافت.
 ۱۳ آبان یادآور سه رخداد بزرگ تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha