رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی: گفتمان مبارزه با استکبار ادامه دارد

مشهد- ایرنا- رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت روز ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: گفتمان محوری نظام مقدس جمهوری اسلامی، مبارزه با استکبار جهانی است که همواره ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام جواد نیک بین روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اهمیت تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ که از سوی امام راحل (ره) به انقلاب دوم تعبیر شد، گفت: تا زمانی که دشمنان مستکبر وجود داشته باشند، مبارزه همچنان وجود خواهد داشت.

نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد و بردسکن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مبارزه جمهوری اسلامی با استکبار از زمان آغاز نهضت انقلاب اسلامی تاکنون، بی وقفه ادامه داشته است و تنها شیوه آن به اقتضای شرایط متفاوت بوده است.

وی گفت: در آن زمان با حضور مردم ستمدیده در خیابان‌ها تفکر انقلاب شکل گرفت و اجرا شد و در حال حاضر نوع گفتمان و سیاست گذاری های نظام اسلامی شیوه مبارزه با استکبار جهانی را رقم می زند.

رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی: گفتمان مبارزه با استکبار ادامه دارد

حجت الاسلام نیک بین افزود: امروز با گفتمان مردمسالاری دینی باید با گفتمان لیبرالی و سرمایه داری مقابله کنیم تا مردمسالاری دینی نه تنها در جمهوری اسلامی، بلکه در سراسر کشورهای اسلامی حاکم شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه معلمان و فرهنگیان نباید اجازه دهند گفتمان انقلابی در میان نسل نوجوان و جوان کمرنگ شود، تاکید کرد: معلمان و دانش آموزان باید تلاش کنند که این گفتمان اصلی انقلاب را زنده نگه دارند.

نماینده کاشمر با بیان اینکه دانش آموزان به‌عنوان آینده‌سازان کشور و یکی از اقشار مؤثر، همواره در جامعه نقش‌ آفرین بوده‌اند؛ گفت: باید در میان نسل جدید گفتمان انقلاب به خوبی تبیین شود. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha