۶۴۵ کیلو مواد مخدر در خراسان رضوی کشف شد

مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پلیس این استان امروز در چندین عملیات مجموعا موفق به کشف ۶۴۵ کیلوگرم مواد مخدر شد.

سردار محمدکاظم تقوی شامگاه پنجشنبه در تشریح این عملیات به خبرنگاران افزود: پلیس مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی روز پنجشنبه مرحله دیگری از طرح ردزنی و مقابله ضربتی با قاچاق مواد مخدر را در استان به مرحله اجرا گذاشت. 
وی خاطرنشان کرد: در یکی از این عملیات، تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی بردسکن، مناطق کویری شهرستان بردسکن را پاکسازی و ۲۹۰ کیلوگرم تریاک و ۱۰ کیلوگرم هروئین کشف کردند.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: همچنین ماموران مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس تربت جام و دستگیری ۲ قاچاقچی، در بازرسی از ۲ خودرو سواری آنها ۸۲ کیلوگرم تریاک کشف کردند. 
سردار تقوی افزود: در عملیاتی دیگر با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان ششتمد، ۲۱۰ کیلوگرم تریاک از ۲ خودرو کشف شد و در ادامه این عملیات در بازرسی از یک دستگاه خودرو کامیون در شهرستان جوین ۵٣ کیلوگرم تریاک کشف و سه متهم را نیز دستگیر کردند.

وی گفت: تحقیقات پلیسی در این خصوص ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha