۱۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84530230
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نفرات برتر سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در شهرکرد معرفی شدند

شهرکرد- ایرنا- تیم‌ها و نفرات برتر سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج چهارمحال وبختیاری پس از ۲ روز رقابت روز جمعه در شهرکرد معرفی شدند.

مسوول مرکز فضای مجازی سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: در رویداد تولید محتوای دیجیتال ۳۰ تیم ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۲ تیم در قالب ۳۲ نفر از بسیجیان شهرستان‌های شهرکرد، اردل، فارسان، بن و سامان به مدت ۲ روز با هم در سه بخش پویانمایی، بازی‌های ویژه تلفن همراه و نرم‌افزارهای تلفن همراه با یکدیگر رقابت پرداختند.

سرهنگ پاسدار یاسر بیاتی روز جمعه در آیین اختتامیه این رویداد افزود: تیم‌های شرکت‌کننده سه تا پنج نفره بودند که با نظارت داوران به تولید محتوا پرداختند و همزمان با حضور در این رویداد در روز ۱۳ آبان نیز از محل برگزاری تیم‌های فضای مجازی و سواد رسانه‌ای، عملیات اجتماعی در خصوص ۱۳ آبان در قالب تولید محتوا، عمیلات رسانه‌ای را تهیه کردند.

وی به رشد و پیشرفت مرکز فضای مجازی بسیج اشاره کرد و گفت: هم اکنون برای تیم‌سازی در مرکز فضای مجازی در حال ارتباط گیری با بسیجیان و تیم سازی هستیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اینکه دشمن در جنگ نرم به دنبال ضربه زدن به افکار و عقاید مردم به خصوص جوانان و نوجوان است، گفت:هم‌اکنون بسیجیان استان و کشور قابلیت‌های زیادی را دارند که باید از این ظرفیت و قابلیت‌ها برای مقابله با جنگ نرم دشمن استفاده کرد.

سرهنگ مهران مرادی افزود: امروز دشمن دنبال این است که با استفاده از شبکه‌های مجازی و سایبری مولفه‌های ابرقدرتی نظام جمهوری اسلامی را بگیرد و فضای مجازی را به قتلگاه اذهان تبدیل کرده است.

به گفته وی، دشمنان از فضای مجازی حداکثر استفاده را می‌کنند و تامین محتوا برای این فضا در کشور متاسفانه در دولت گذشته کمرنگ بود و فضای مجازی کشور رها شده بود و رعایت‌های لازم در این فضا در کشور انجام نمی‌شد.

مرادی  افزود: بسیج با استفاده از ظرفیت گردان‌های سایبری تمام قد برای تامین محتوای فضای مجازی ورود پیدا کرده است.

به گزارش ایرنا ،پس از ۲ روز رقابت در رشته بازی‌سازی تیم " سجاد رفیعی " و " جواد اسکندری " رتبه اول و دوم و در رشته  نرم‌ افزار تلفن همراه تیم "محمد رضا غلامی" رتبه اول و " موسی محمدی" رتبه دوم و تیم "پویا حسن زاده" شایسته تقدیر، در رشته پویانمایی تیم "علیرضا اسدالهی" رتبه اول و تیم‌های "احمدرضا رحیمی" و "رسول خلیلی" شایسته تقدیر معرفی شدند.

مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در چهارمحال و بختیاری همزمان با هفته بسیج دانش‌آموز با رقابت ۱۵ تیم تولید محتوای دیجیتال در آموزشکده فنی دخترانه شهرکرد با رمز یا "فاطمه الزهرا(س)" از روز چهارشنبه آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha