۱۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۳۴
کد خبر: 84530396
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شمارش معکوس برای بازگشت ژاوی به نیوکمپ

۱۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۳۴
کد خبر: 84530396
شمارش معکوس برای بازگشت ژاوی به نیوکمپ

تهران- ایرنا- روزنامه الوطن قطر امروز در گزارشی نوشت: شمارش معکوس برای بازگشت ژاوی هرناندز به نیوکمپ آغاز شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او به زودی سرمربی بارسلون خواهد شد.

به گزارش ایرنا، با اخراج رونالد کومان، ژاوی اسطوره باشگاه بارسلون اصلی ترین شانس نشستن روی نیمکت این تیم اسپانیایی محسوب می‌شود.

ستاره سال‌های نه چندان دور بارسلون همه فاکتورهای لازم برای نشستن روی نیمکت بارسا برخوردار است و هواداران این تیم لحظه‌شماری می‌کنند تا او هرچه سریعتر هدایت رختکن نیوکمپ را بر عهده بگیرد.

امروز (جمعه) روزنامه الوطن قطر پیرامون حضور ژاوی در بارسلونا نوشت:

بازگشت ژاوی به بارسلونا مهمترین سوژه مورد توجه رسانه‌های ورزشی جهان است و طرفداران بارسلون برای این اتفاق بزرگ، لحظه‌شماری می‌کنند.

در ادامه این گزارش آمده است: ورود هیات اسپانیایی به قطر با حضور رافائل یوستی نایب رییس بارسلونا و متئو آیمانی مدیر ورزشی باشگاه موجب شد همه در انتظار توافق دو طرف و اعلام خبر بازگشت ژاوی به بارسلونا باشند اما این اتفاق تنها با تصمیم و موافقت باشگاه السد امکان پذیر است، به نظر می‌رسد تعامل و توافق در روند مذاکرات وجود دارد.

در پایان این گزارش آمده است: مذاکرات در روزهای گذشته در جلسات پیاپی دنبال شد و به نظر می‌رسد روند مثبتی را دنبال خواهد کرد. انتظار می‌رود جزئیات نتایج مذاکرات امروز به شکل رسمی اعلام شود.

در همین حال رادیو کاتالونیا مدعی شده که تصمیم گیری در این خصوص انجام شده و ژاوی به زودی به همراه مسئولان باشگاه راهی بارسلونا می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha