حاشیه نگاری خبرنگار ایرنا از حضور تیم استقلال تهران در شیراز
هواداران استقلال در شیراز

شیراز-ایرنا- حضور تیم استقلال تهران پس از هشت سال در شیراز حاشیه هایی بدنبال داشت که می توان به حضور کم سابقه هواداران این تیم به هنگام ورود به شیراز اشاره کرد.

به گزارش خبرنگارایرنا، حضورعلاقه مندان به تیم استقلال دربامداد پنجشنه ۱۳ آبان ماه از فرودگاه شهید دستغیب تا هتل و حتی حرکت به سمت ورزشگاه مشکلاتی را به وجود آورد.

اتوبوس حامل بازیکنان تیم استقلال حدود یک ساعت به دلیل ازدحام جمعیت در جلو هتل معطل ماند و سپس بازیکنان تک به تک و در حالی که مردم تونل درست کرده بود با زحمت وارد هتل شدند

سیلی بر صورت کارمند هتل  

فیلم ها وتصاویر زیادی ازحضور تماشاگران درشبکه های اجتماعی منتشر شد که یکی ازاین فیلم ها با اعتراض مردم همراه بود و بازتاب زیادی هم داشت که آن هم سیلی خوردن کارمند هتل چمران شیراز  بود که در شبکه های اجتماعی دست به دست شده است.       

اعتراص 

استقبال کم سابقه هواداران از تیم استقلال هم اعتراض هایی توسط شهروندان به دنبال داشت که چرا تیم فجر شهید سپاسی در شهر خودشان غریبه است این در حالی که سالهاست زمانی  که تیم های آبی و قرمز وارد شیراز می شوند مورد استقبال زیاد قرارمی گیرند اما در لیگ برتر دوره ۲۱ متفاوت است زیرا هشت سال شیراز در لیگ برتر تیم ندارد.

برخی براین باورهستند نمی شوند جلو علاقه شخصی افراد نسبت به طرفداری از تیمشان خرده گرفت و یک امر طبیعی است.

این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار می شود، در صورتی که کرونا نبود قطعا ورزشگاه حافظیه پاسخگوی خیل هواداران نبود، هر چند چمن ورزشگاه پارس شیراز هم کاشت شده و احتمال زیاد تا ۲ ماه آینده بازی های تیم فجر در این ورزشگاه ۵۰ هزار نفری برگزار خواهد شد.

حضور بی سابقه هواداران و بی نظی های به وجود آمده موجب اعتراض دست اندرکاران باشگاه استقلال شد.

وجود چندین بیمارستان در بلوار چمران شیراز  و حوالی هتل  و ترافیک شدید موجب شد برای بیماران مشکلاتی به وجود آید ، مردم می گویند بهتر است هتل محل  استقرار تیم های پر طرفدار در منطقه ای دیگر انتخاب شوند. 

  این بازی ساعت ۱۶ در ورزشگاه  حافظیه بر گزار می شود  و تیم استقلال در حالی که هواداران دنبال آنها بودند یک ساعت قبل وارد ورزشگاه شدند.

 دیدار ۲ تیم از نگاه آمار در لیگ برتر
فجر و استقلال پیش از این در لیگ برتر کلا ۲۴ بازی با هم برگزار کردند که حاصل آن ۱۲ بازی استقلال برده، ۹ بازی مساوی شده و سه بازی هم فجر به سود خود تمام کرده است، این در حالی است که فجریها در پایان لیگ برتر دوره سیزدهم با سطح اول فوتبال ایران خداحافظی کردند و پس از هشت سال به لیگ برتر دوره ۲۱ رسیدند.

دیدار تیم های استقلال تهران و فجرشهید سپاسی شیراز ساعت ۱۶ جمعه ۱۴ آبان ماه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.

 هم اینک در جدول رده بندی پس از انجام سه بازی، سپاهان و استقلال با ۹ امتیاز، اول و دوم هستند،گل گهرسیرجان و آلومینیوم اراک هم با هفت امتیاز دوم و سوم هستندو تیم فجر هم با سه امتیاز نهم است .

در رقابت های فوتبال لیگ برتر ایران ۱۶ تیم حضوردارند که پس از انجام ۳۰بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب خواهند کرد و ۲ تیم  انتهای جدول هم راهی دسته یک می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha