مروری بر سفرهای هفته گذشته مسوولان کشوری به خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت، میزبان جمعی از مسوولان کشوری از جمله معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری و معاونان وزیر بهداشت بود.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری چهاردهم آبان به خراسان رضوی سفر کرد. بازدید از کارخانه نخ کش حریر در مشهد و دیدار با چند نفر از کارآفرینان زن آن، بازدید از اندرزگاه زنان زندان وکیل آباد و ملاقات با برخی از زندانیان زن، بازدید از کلانتری ۳۴ بانوان مشهد، بازدید از کارگاه تولید عسل و گیاهان دارویی در روستای پیوه ژن از توابع بخش احمدآباد شهرستان مشهد، حضور در نماز جمعه شهر خرو به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های این شهر و بازدید از روستاهای بُرج و پیوه ژن از جمله برنامه های روز نخست سفر معاون رییس جمهوری به خراسان رضوی بود.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها و مدیرکل فرهنگی و اجتماعی این نهاد نیز دوازدهم و چهاردهم آبان در همایش "آینده روشن" ویژه دانشجویان رتبه برتر کنکور سراسری گروه آزمایشی هنر دانشگاههای کشور شرکت و سخنرانی کردند.

دکتر حجت الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو، دکتر محمد امیرخانی معاون امور دانشگاههای اداره کل امور بین‌الملل و دکتر فرید نجفی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم دوازدهم آبان در آیین افتتاح مرکز بین‌المللی علوم پایه پزشکی و تغذیه انسانی سازمان یونسکو در دانشگاه علوم پزشکی مشهد حضور یافتند.

دکتر عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رضا معممی مقدم مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه نیز دهم آبان در افتتاحیه هشتمین دوره طرح زائران حرم رضوی در مشهد شرکت کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha