مسابقات جودو قهرمانی قم و یادواره شهدای نوجوان برگزار شد

قم-ایرنا- همزمان با روز دانش آموز، مسابقات جودو نوجوانان و جوانان استان قم و یادواره شهدای نوجوان، عصر جمعه با حضور آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو در ۲ رده سنی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مسابقات قهرمانی جودو قهرمانی استان در دو رده سنی نوجوانان و جوانان با معرفی نفرات برتر در آکادمی جودو استان در ورزشگاه راحله ترتیب یافت.

 این رقابت ها با گرامیداشت شهید حسین فهیمده از شهدای نوجوان دفاع مقدس، شهید علی لندی که روز یکم مهر جاری در کمک‌رسانی به ۲ حادثه دیده آتش‌سوزی در شهرستان ایذه به شهادت رسید و محمد امین ترجیح جودوکار نوجوان قمی که با اهدای اعضای بدن خود به چندین خانواده زندگی اهدا کرد، برگزار شد.

در این مراسم از قهرمانان جودوی استان به همراه مسوولان سابق هیات جودو و مربیان منتخب استانی با اهدای لوحی تقدیر به عمل آمد.

همچنین جلسه هماهنگی و همفکری هیات جودو استان قم با حضور رییس فدراسیون این رشته ورزشی و مسوولان هیات ورزشی جودوی استان در جریان این سفر برگزار شد.

در این مسابقات علاوه بر رییس فدراسیون جودو کشور، رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان، ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم و حسن مالکی نژاد عضو شورای اسلامی شهر قم حضور داشتند.

مسابقات جودو قهرمانی قم و یادواره شهدای نوجوان برگزار شد

آرش میراسماعیل رییس فدراسیون جودوی کشور در سفر روز جمعه خود به قم ضمن دیدار با آیت الله علوی گرگانی، در مسابقات جودو  قهرمانی استان قم و یادواره شهدای نوجوان حضور یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha